Ook maar even voorstellen !!

Dag mensen ,

Zag dat iedereen die echt interesse toont alhier zichzelf even netjes voorstelt.
Daarom ook even een korte introductie vanuit mijzelf.

Mijn naam is Marc, ben 26 jaar en woon in NL (noorden). Hier ben ik werkzaam in de financiele sector.
Vooralsnog ben ik niet zo’n fanatieke reiziger zoals menigeen hier.
Het komende jaar (2013) ben ik overigens van plan een tijdje er tussenuit te gaan richting Indonesie, periode februari/maart.

Ik ga vooralsnog alleen, heb al wel wat afspraken liggen aldaar. Heb daar familie en oude kennissen waar ik in ieder geval een periode doorbreng.
Daarnaast wil ik het eea gaan bekijken, waaronder Bali en wellicht nog wat andere plaatsen. Las hier ook al eventjes over een jungle tour op Borneo en dat Flores een mooi eiland moet zijn.

Zodra mijn vakantiedagen goedgekeurd zijn op het werk ga ik mijn vliegticket boeken. De rest ben ik voornemens ter plaatse te boeken omdat je voor een nationale doorvlucht hier in NL al snel EUR 300 betaald en in bijvoorbeeld Jakarta maar EUR 50, of zelfs nog minder als je de trein pakt.

Tot zover mijn introductie!

Hallo Marc,

Welkom op het Wereldwijzer Forum!

Ik zie dat je al wegwijs bent op het forum. Veel plezier hier en met je toekomstige reizen.

Groetjes, Leontien