Hallo allemaal,
Ik ben een 45 jarige alleenstaande mama met de allerleukste zoon :zon02: van de hele wereld natuurlijk. Hij heet Lucas en is 14 jaar.
Sinds 2003 ben ik alleen en de eerste jaren hebben we steevast gekampeerd op een boerderijcamping in Zeeland, in het plaatsje Biervliet. Altijd heel leuk geweest, en ik vond het heerlijk om met mijn zoon tussen " getrouwde stelletjes" te kamperen. Vond dat helemaal niet erg, sterker nog, ik plak mezelf totaal geen etiket op omdat ik “alleen” ben.
Op een bepaald moment leerde ik iemand kennen, waar ik 2 jaar een relatie mee heb gehad. We gingen met de auto naar het buitenland op vakantie. Heel leuk altijd. Maar die relatie heb ik onlangs beeindigd.
En nu ben ik bezig om te kijken wat ik volgend jaar met zijn zoon ga doen. Terug naar de camping willen we beide niet. Zelf met de auto 1000 km rijden wil ik niet! Sterker nog…ik heb totaal geen richtingsgevoel, dus zou ik absoluut nooit op de bestemming aankomen :teeth:
Dit jaar willen we graag naar Italie. En ik heb het plan opgepakt om met het vliegtuig te gaan. Eerst 5 dagen Rome, en daarna wil ik met de trein naar Toscane om daar 8 dagen de boel te verkennen.
Dus heb ik me hier aangemeld. Om leuke tips en adviezen op te doen. Ben erg benieuwd.
'n warme groet
Jolanda