Hallo Ik ben Bianca,
Moeder van twee dochters 10 en 13 jaar en getrouwd. Al wat plekken bezocht o.a Venezuela (orinoco delta), Isla Magaritha, Turkeije meerdere malen spanje canarische eilanden slovenie afgelopen jaar brazilie in Pipa.
Brazilie is ons super goed bevallen en de bedoeling is dan we dit jaar weer een verre trip gaan maken.
Wat nog op ons wensen lijstje staat is ,zuid afrika, en ,zuid amerika, en zeker ook ,indonesie, en ,sri lanka, enz
De bedoeling is dat we zon zee en natuur samen kunnen combineren. Het liefst een vaste accomodatie in een lodge of villa of appartement. Het moet voor ieder wat wils zijn. Het probleem is dat mijn jongste dochter op vakantie in turkije erg ziek is geworden en daardoor twee jaar niet mocht reizen nu vorig jaar weer voor het eerst naar brazilie geweest waarvan we het adres via vrienden hadden. Hier wisten we dus waar we terecht kwamen en als mijn dochter ziek werd had ik in het huis alles om voor een goede hygiene en dergelijke te zorgen. Wij zaten in villas da pipa echt een aanrader.
Wie heeft er tips in de andere bovenstaande landen waar ik een mooie vakantie kan hebben en uitstapjes in de natuur en voor de meiden naar het strand kan maken.
Ik hoor graag van jullie!!! en alvast bedankt