Ook even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat wij het “wilde” plan hebben opgevat om volgend jaar oktober naar Australië af te reizen.
Wat ons plan is: Een vliegtuig te boeken en het verder in Australië te regelen.
Uiteraard hebben wij een min of meer plan…
Onze gedachten gaan uit van Sydney af te reizen naar Cairns. Maar Melbourne willen wij ook graag aan doen.

Helaas zijn wij niet in de gelegenheid om langer dan 26 max. 28 dagen weg te gaan dus dat wordt nog wel een gepuzzel.

Ik ben nog aan het zoeken “hoe en wat” vooral omdat we het zelf willen regelen moeten we natuurlijk wel enige uitgangspunten hebben.

Groetjes,
Wiepke

Vandaar dat ik op dit forum ga zoeken naar tips en trucs.

Maar ik heb al gezien… ik kan hier veel vinden!

Hallo en Welkom bij ons
Hebben jullie dit site bezocht?, namelijk
www.wereldwijzer.nl/forum/australie-forum

Veel succes en goede reis !

Groetjes
Sopirla>>>

1 like

We hebben inmiddels de tickets gekocht… We vliegen naar Melbourne en vanaf Cairns weer terug.
Nu ben ik de reis verder aan het uitstippelen. Ik vind het hartstikke leuk om te doen:cheer: En ook wel heel spannend natuurlijk. Dit is voor het eerst dat we zo’n reis gaan doen op deze manier.

3 jaar geleden zijn we door Thailand getrokken, vorig jaar Cambodja & Vietnam en volgend jaar door Australië. Met dit verschil dat ik dit zelf, met zoveel mogelijk voorbereidingen, daar allemaal zelf ga regelen.
De andere landen heb ik de reis wel uitgezocht maar door een reisorganisatie laten uitstippelen. Spannend!!!

Hoi Wiepke,alles is al praktisch gezegd door sopirla,kan er alleen nog maar bijvoegen,veel succes met je voorbereidingen op je trip naar Australie!!
btw:Thailand is wel een heel mooi land om bezocht te worden,je komt precies in een andere wereld terrecht.
groet:georgessiam.

Beste Wipke en Paul
DIT is jullie eerste reis !!! Jullie hebben alles in handen en niet in een kudde schappen begeleid van hier naar daar.
Nu gaat je zien wat de toeristen NIET zien, omdat ze hebben een programma die moet afgewerkt worden, volgens de reisagentschap.
Nu gaan jullie pas zien HOE een ECHTE reis ruikt !
Ik wens jullie een schitterend reis !
Have a nice holiday !
Groetjes
Sopirla>>>

spannend. Lijkt me ook erg leuk eens te doen.

Hey, Beertjes
Probeer “skyscanner” om te beginnen; wanneer vertrekken jullie?
Groetjes
Sopirla>>>

Hoi Wiebke

Hartelijk welkom op het forum vanuit Bali.