ook even voorstellen......

Hallo allemaal,

Ik ben sophie en samen met man en zoon van bijna 5 jaar willen wij op reis naar zuid afrika. we denken aan de omgeving van kaapstad in november gedurende ca. 3 weken. Om deze reden ben ik ook gaan kijken op deze site, om meer informatie in te winnen over zelfstandig reizen in zuid afrika en welke plekken leuk zijn om te bezoeken met kinderen.

Hoi Sophie,welkom op wereldwijzer!
Nou er zijn eigenlijk veel bezienswaardigheden in Kaapstad om te bezichtigen,Sophie met de kinderen!
Het District Six museum in Kaapstad toont een stukje Apartheid geschiedenis.
Kasteel de Goede Hoop is het fort dat ooit door de VOC hier is gebouwd. Het oorspronkelijke lemen fort is er niet meer, maar het huidige exemplaar is toch nog het oudste gebouw van Zuid Afrika.
Op het Greenmarket Square staan vele historische gebouwen die een bezoek waard zijn
Robbeneiland behoeft geen nadere toelichting. Te bereiken per boot vanuit de haven, mits het niet te hard waait (wat nogal eens het geval is)
Vergeet ook niet een bezoekje te brengen aan de tafelberg,Sophie!
Kaapstad heeft ook geweldige stranden waar je kunt vertoeven met de kinderen.
Zoals Campsbay een groot en breed strand met een drukke boulevard.(vele restaurantjes)
Indien je nog met vragen zit over Kaapstad dan kan je altijd een berichtje posten in het ZuidAfrika forum alsook de ervaringen lezen van anderen mensen die al in dit prachtig land op vakantie zijn geweest,Sophie!
Suc6 nog en een prettige vakantie toegewenst!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto (Campsbay )

http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/00/1a/1c/be/camps-bay.jpg

Hallo Sophie, welkom op WW :slight_smile: