Ontspannen vakantie naar Turkije juli/augustus 2014

Ik ben een: Vrouw
Mijn Leeftijd: 33 jaar
Ik kom uit: Nederland
Ik woon in de provincie: Gelderland
Mijn woonplaats is: Apeldoorn
Ik zoek een: reismaatje
Reis Periode: juli/augustus 2014
Reisduur: 8-10 dagen

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een reismaatje voor een heerlijke ontspannen vakantie met veel zonnen, bezoekje hamam, terrasje, boulevard en lekker eten in Turkije. Dus gezelligheid en genieten in goed gezelschap! Ik ben geen stapper maar hou wel van een terrasje en lekker lopen langs de boulevard.
De reden dat ik een reismaatje/reismaatjes zoek is omdat mijn vrienden graag met hun gezin/partner op vakantie gaan. Ik hou van gezelschap en een singlereis is mij echt te duur! Via deze weg is vast iemand te vinden met dezelfde vakantiewens!
Ik kan op vakantie tussen 18 juli en 31 augustus. Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

Ik ben ook op zoek naar een relax vakantie :slight_smile: Ik ben 31 jaar uit Utrecht. Welk land maakt mij niet zo veel uit, Turkije klinkt wel prima. Het lijkt mij het leukst om met een groep(je) te gaan, bijv. tussen de 4 en de 8 personen. De lengte van de vakantie past wel bij wat ik in gedachte had.
Ik sta wel nog op de ‘reserve’ lijst van een andere groep die ook op vakantie wilde gaan, maar die groep was al vrij groot, dus of ik daar mee kan is twijfelachtig. En ik weet ook nog niet precies wat ze gaan doen, dus misschien vind ik hun plannen niet leuk.
Op het moment heb ik begin augustus als vakantiedagen gepland, maar dit kan ik ook nog aanpassen.

Als je meer wilt weten van me, stuur maar even privé berichtje :slight_smile:

groeten,

Bram

Hoi Tanja,

ik heb de hele maand augustus vrij en ben zeker toe aan een ontspannen vakantie van 8 tot 10 dagen.
ik ben 32 jaar en woon in Alkmaar.

groetjes,

kelly

Hoi tanja,

Heb je al iemand gevonden?

groetjes