Hallo ik ben een spontane actieve vrouw ( hetero) met een drukke baan en wil graag 2/3 keer per jaar een aantal dagen er tussenuit. Ben door mijn werk een beetje gebonden aan de maanden mei/ juli augustus of oktober. De keus valt steeds op Turkije : voordelig, zonzeker en vriendelijke mensen.
Ik ben op zoek naar leuke spontane meiden tussen de 30 en 50 jaar die houden van zon, strand , terrasjes, en op zijn tijd misschien iets actiefs zoals bootreisjes, jeepsafari’s? En wellicht ook wat avondvertier zoals een drankje in een leuk barretje met life muziek (in ieder geval in volwassen tenten,geen house etc.)
Een eigen kamer in hetzelfde hotel lijkt me het fijnst. Samen dingen doen is leuk maar geen must, elkaar vrij laten vind ik erg belangrijk!
Ik zoek ook iemand om mee op vakantie te gaan. EU is prima, Turkije vind ik echter minder interessant, zeker in augustus (bloedjeheet).
Ben je gebonden aan augustus of kan september ook?
Ik had gisteren ook al een berichtje gestuurd maar ik zie die niet meer staan. Ben hier nieuw en weet niet goed hoe alles werkt. Kan ik ook prive berichten naar je sturen?
Ik wil ook graag in sept op vakantie omdat okt toch niet altijd zon zeker is.
Zoals je zelf aan geeft is elkaar vrijlaten voor mij ook belangrijk.
Ik hoor graag van je.
Hallo ik ben Patricia uit rijswijk en ik vindt het heel leuk om een reis te maken in Turkije vooral door de oudheid vindt ik het land zo mooi ,ik wordt er elke keer naar toe getrokken maar tot nu toe is er nog niets van terecht gekomen om het land op te zoeken,vindt het een beetje spannend om het in mijn eentje te doen en nu heb ik eindelijk de gelegenheid dusssss wil jij nog naar turkije Ik wil heel graag mail me maar liefde volle groet van Patricia