Ontdekkingsreis te beginnen in Australie/Syney

Hoi allemaal,

In januari 2013 ben ik van plan om op ontdekkingsreis te gaan, te beginnen in Syney. Ik hoop daar een tijdje te kunnen werken om zo langer op reis te kunnen…
Ik wil het liefst de hele wereld gaan ontdekken (helaas laat mijn buget dat niet toe) maar zie vanuit Australie wel waar het lot mij verder naartoe zal brengen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of deze gedachtes met mij delen? Ik zou het heel leuk vinden om hiermee in contact te komen en wie weet elkaar wel ergens, aan de andere kant van de wereld (oh wat klinkt dat leuk :slight_smile: ) eens te ontmoeten.

Ik sta open voor alle adviezen en ervaringen :slight_smile:

Groetjes en liefs Evelien

Dag Evelien,

mijn vliegdatum is 7 februari en net zoals jij begin ik ook in Australie. Er is geen limiet aan tijd en het aantal landen en continenten dat ik wil bezoeken. Maar geld is niet geheel onbelangrijk. Graag wil ik her en der werken om zo een deel van de reis te kunnen bekostigen.
Ik vlieg op Brisbane maar ben zeer flexibel en ondernemend. IK wissel graag van gedachtes met je mocht dat je aanstaan.

Gr Roy
(26, Nijmegen)

Hallo Evelien en Roy!

ik land 9 februari in Sydney. zelf heb ik ook nog niet echt een plan hoe ik ga reizen. Ik heb vrienden in melbourne en Perh, wat lekker ver uit elkaar ligt. De bedoeling is om zo goedkoop mogelijk te reizen… ik ga 5 maanden in Australie zijn, jullie?

groetjes! Elke uit Gent, 26