Australie begin maart - begin augustus

Hoi! Ik ben Sven, 28 jaar, en heb net mijn bachelor Economie afgerond. Omdat mijn master pas weer in september begint, en ik tot half februari aan het werk ben, heb ik vanaf eind februari tot begin augustus 2014 tijd en veel zin om voor 4/5 maanden naar Australië te gaan! Dit is voor mij altijd een droom geweest die nu maar eens werkelijkheid moet worden.

Mijn idee is om in Adelaide of Melbourne te beginnen en langzaam via Sydney – de kust – omhoog te gaan richting Brisbane en daarna de Great Barrier Reef/Whitsunday islands/Cairns…dit heeft ook te maken met de seizoenen in Australië. Ik wil daar sowieso leren surfen, waar (en wanneer) dat staat niet vast. Verder wil ik gewoon dingen beleven, cultuur ervaren, steden (natuurlijk Sydney) en natuur zien. Ik vind het niet erg, denk zelfs dat het nodig is in het dure Australië, om te werken. Lijkt me ook leuk om in een natuurgebied (of desnoods fruitplukken) te werken, en de natuur te ervaren. Vooral Sydney wil ik wel ervaren/bekijken, maar het is voor mij niet de bedoeling om constant in een stad te blijven en van stad naar stad te gaan (de steden zijn ook erg prijzig, en ik wil ook wel op andere plaatsen komen). Wil ook wel eens uitgaan in Australië, leer je natuurlijk ook weer mensen kennen, maar dat hoeft van mij niet elke dag. Daarvoor kan ik in Nederland ook prima terecht, en vind ik een beetje zonde van mn reis. Ik wil dus eigenlijk van alles wat.

Verder ben ik als persoon, vind ik zelf, spontaan en ben ik bijna overal voor in. Hou wel van spontane acties en om nieuwe dingen te leren/ervaren. Niets moet en alles kan! Qua uiterlijk ben ik wel wat groot (bijna 2 meter groot, en niet de smalste), maar meer een knuffelbeer dan een grizzlybeer dus hoop dat dit je niet afschrikt. Hoop via deze weg iemand te vinden die ongeveer hetzelfde in gedachte heeft, om zo samen van een leuke reis (of een deel hiervan) te kunnen genieten. Mijn email is Svenson4@hotmail.com Groetjes!

Dag Sven

Ik ben Allan en ben 29 en met hetzelfde plan als jij.
Ik ben van men 18 aan het werk en heb nu zoiets van ff genoeg gewerkt nu tijd om wat van de wereld te zien.
Ondertussen heb ik me niet laten beïnvloeden door anderen en men ticket reeds geboekt naar Melbourne op15 febr.
En ga dezelfde route doen die jij ook wil doen. Ik sport ook graag en voor natuur en vissen ben ik zeker te vinden.
Ik heb ook helemaal geen route uitgestippeld en laat de wind mij leiden dus voor 5maand heb ik mezelf YESMAN gekroond :slight_smile:
Aangezien ik nooit eerder alleen reisde denk ik toch dat het leuk kan zijn als je gezelschap hebt.
Msch kunnen we daar meeten?
Of ff op fb checken of… I don’t know (allan Vets)

Grtjs Allan

Sent from my SGP311 using Wereldwijzer Reisforums mobile app