Online webwinkel met spullen uit het buitenland..Advies pls

Goedemiddag,
Ik hoop dat U mee zou willen denken over het volgende. Ik ben van plan om een webwinkel te beginnen met spullen uit het buitenland, dit kan varieren van snuisterijen tot cosmetica.
Misschien kunnen jullie mij vertellen waar hier in NL vraag naar is, ik wil natuurlijk niet iets gaan aanbieden waar niemand op zit te wachten.
Ik kan mij voorstellen dat door torenhoge invoerkosten en verzendkosten het helemaal niet leuk is om buiten de grenzen iets te bestellen, en dan is het ook maar de vraag of je bezit bent van een creditcard.
Ik zou graag jullie ideetjes willen horen en de mensen die reageren hou ik natuurlijk graag op de hoogte van het reilen en zeilen :slight_smile:
Hartelijke groeten en bedankt!!
Groetjes,
Romy

Het klinkt wat algemeen: “kan variëren van snuisterijen tot cosmetica.”
Waar denk je aan? Spullen uit welke landen bijvoorbeeld? Wat is er bijzonder aan? Wil je iets verkopen dat hier niet verkrijgbaar is? Zijn het bijzondere producten in de categorie Fair Trade, waardoor je iets bijzonders (handgemaakt?) in handen hebt, en bovendien de lokale bevolking steunt?

Dat zijn dingen die ik zou willen weten. “gewone” spullen, cosmetica bijvoorbeeld, kan ik hier ook kopen, dus die zou ik niet zomaar uit het buitenland halen. Maar als het iets bijzonders is, dat ik hier niet kan krijgen en/of waar ik ook anderen mee help, dan wordt het interessanter.

Kortom, kun je iets specifieker zijn?

Ah, wacht, ik zie dat ik gereageerd heb in het Chinaforum, maar dat het topic ook op andere plekken hebt gezet.