Online supermarkt voor de Nederlanders in het buitenland

Beste Nederlanders,

allereerst heten wij u van harte welkom bij de grootste online supermarkt voor alle Nederlanders in het buitenland. Dutch Expat Shop biedt maar liefst 7.000 producten aan tegen onvoorstelbaar lage verzendkosten waar dan ook ter wereld. Bovendien kunnen wij pakketten met typisch Nederlandse producten tot 30 kg super snel en professioneel bij u aan huis leveren. Bezoek dus nu onze website www.DutchExpatShop.com en wij wensen u alvast heel veel winkel plezier toe!

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Dutch Expat Shop

Ik denk dat een hoop levensmiddelen niet zomaar ingevoerd mogen worden in Canada en dus zullen worden ingenomen door CBSA. Zou wel zo netjes zijn om dat ergens op de website (bijvoorbeeld bij shipping rates en niet alleen in de terms en conditions die vrijwel niemand leest) te vermelden. Ik denk dat het voor de mensen in Canada makkelijker is om gewoon in Canada bij een van de vele Nederlandse winkels te kopen. Geen risico van inbeslagname en je hoeft geen rekening te houden met extra kosten zoals import duties.

Beste Jeff,

Dank voor uw reactie. Wij kennen echter geen enkel probleem met de douane in Canada. Alle pakketten worden super snel door FedEx geleverd. Binnen 5 dagen heeft u uw bestelde producten, zonder import duties of andere belastingen. Velen Nederlanders hebben al gebruik gemaakt van onze service.

Met vriendelijke groet,

Dutch Expat Shop

Vooropgesteld, dit riekt toch wel een beetje naar SPAM euh SMAC :ninja:.

Maar wat betreft het invoeren, volgens mij geldt voor Canada net als in het grootste deel van de wereld dat verpakte, houdbare producten gewoon ingevoerd mogen worden, en dat beperkingen vooral gelden voor verse, bederfelijke etenswaren? Ik dacht tenminste niet dat Canada daarin net zo absurd strikt was als bijvoorbeeld Australië.

Beste WizardOfOss,

Dank voor uw reactie. Spam is een groot woord aangezien wij niemand ongevraagd en persoonlijk benaderen maar alleen een nieuwe topic openen.

Verder zijn wij het volledig met u eens. Zo kunnen wij ook gewoon rookworsten leveren aan de Verenigde Staten en zaden/rookworsten aan Australie. Geen probleem!

Je plaatst informatie puur ter promotie van je bedrijf op een openbaar forum, dat wordt op de meeste fora als spam beschouwd en (dus) verwijderd. Daarnaast zijn er ook betaalde adverteerders welke mede het hele bestaan van de site mogelijk maken, reclame maken = betalen.

Maar goed, het definitieve oordeel hierover is niet aan mij, en aangezien het wel om iets reisgerelateerds gaat vind ik het ook niet direct storend.