Online inchecken is mij bekend met een rechtstreekse vlucht.
Maar nu heb ik een e-ticket met een overstap. check je dan automatisch in voor de overstap? of moet dat apart?
Vlieg met united airlines naar San Francisco via Chicago
Ik zou je willen aanbevelen gewoon de incheckprocedure te volgen. Als het goed is eindig je dan met een boardingpass voor ieder gedeelte van de reis (twee dus in totaal per enkele reis).
Een e-ticket kun je enkel als een reservering beschouwen, de boardingpass is waarmee je in het vliegtuig wordt gelaten. Uiteraard kan het nooit kwaad ook de ticket (reservering) zelf voor de zekerheid uit te printen.
CheckMeIn vind ik overdreven. Dit is voor mensen die zelf geen 5 minuten vrij kunnen maken om in te checken en/of veel te kieskeurig zijn voor een bepaalde stoel.
Als je al met zoveel tegenzin aan een vlucht begint, hoe kun je dan nog een leuke vakantie krijgen?
Bovendien: bij sommige maatschappijen kun je al bij het reserveren een stoel kiezen (lang voor het inchecken dus), beetje weggegooid geld dan om alsnog iemand voor je in te laten checken puur voor het stoelkiezen.
Zo, das wel heel makkelijk verdiend ! Zoals Jurjen al aangeeft, kost het je slechts een paar minuten tijd, dan ga je daar toch echt geen 9 euro per enkele reis voor betalen !