ondersteuning projecten in Nepal

In november ga ik voor het eerst naar Nepal en heb wat info opgezocht op diverse sites.
Door het geven van snoepgoed aan kinderen is het tandbederf bij kinderen een groot probleem.
In Chitwan NP zijn er geen kindertandenborstels en tandpasta met fluoride verkrijgbaar. Als u nog ruimte heeft qua bagagegewicht wordt het zeer op prijs gesteld om deze producten mee te nemen.
Deze info kunt u vinden op de site van www.sapanalodge.com
Onder het item: ontwikkelings projecten/hoe kunt u helpen, is meer informatie te vinden en nog meer informatie/tips als u andere projecten wilt ondersteunen.
Heb zelf een mail gestuurd omdat ik nog niet weet in welke accommodatie ik daar verblijf. Antwoord: kan de spullen daar afgeven of zij komen het na een telefoontje of mail ophalen, ga er vanuit dat het dan goed terecht komt en niet wordt doorverkocht.

Wat super dit! Wij zijn op bezoek geweest bij de eigenaar van Sapana om hem te interviewen voor onze site en hij doet echt geweldige dingen daar voor de omgeving: Sapana village lodge - microfinanciering

Je kunt er echt zeker van zijn dat het goed terechtkomt!

Bedankt voor jullie reactie. Hoop dat het meer mensen stimuleert om deze projecten te ondersteunen.
Ga jullie site verder doorspitten, indrukwekkend zo’n wereldreis.
Nog heel veel reis- en ervaringsplezier.

1 like