Onderhoud je contact vanuit Nederland met mensen in Afrika?

Hoe sterk is jouw band met Afrika? Onderhoud je contact vanuit Nederland met mensen in Afrika? Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ja per - sms (gebruik ik het meeste)
- bellen

Enkel keertje stuur ik wat met de post.

Ik hou zeker contact met mensen overal in Afrika meestal via email en maar ook via de sociale media als twitter.
De mensen in Afrika maken het continent zo boeiend als het is.
Groet Pieter K
www.afrikatour.nl

Het ligt er helemaal aan welk land en dan ook weer of het een uithoek is of niet. Veel met sms en gewoon bellen of mailen. Met sommige mensen ouderwets brieven schrijven en met diegene die niet kunnen schrijven is skype altijd een hele goeie!

Vooral per e-mail, skype en facebook. Soms bellen en ansichtkaarten. En via de website van virtualtourist.

Sinds kort heb ik contact met wat mensen die in Afrika wonen via Facebook en Skype. Naar mijn idee is dit de één na beste manier om te weten te komen wat er speelt in Afrika en de cultuur te leren kennen. De beste manier is natuurlijk om er heen te gaan, maar dat zal nog even moeten wachten. :wink:

Wij hebben contact met 3 mensen uit Kenia.
Tevens hebben wij een dorpje in het noorden “geadopteerd” en we proberen spullen die zij nodig hebben op te sturen.

Ja ik heb dagelijks contact telefonisch (sms) of via internet met verschillende mensen in Dakar e.o. Het zijn o.a. artiesten als zangers en toneelspelers die van grote klasse zijn. Bovendien zorg ik er voor dat twee getalenteerde kinderen uit arme gezinnen naar school kunnen blijven gaan. Ik heb veel contact met ze.