Onbeperkte vliegticket?!

Hallo allemaal,

Ik heb heel veel gehoord over een vliegticket die voor een bepaalde tijd geldig is en dat je dan onbeperkt kunt vliegen. Dit voor maar 2000 euro… Ik kan er zelf niks van vinden, maar misschien weten jullie zoiets? Zou mijn jaar ertussenuit veel goedkoper maken!

Bedankt alvast,

Emma

Bestaat dat? Nooit van gehoord!

Er bestaat wel iets als een round-the-world ticket. Daar zijn echter bepaalde voorwaarden aan verbonden.

Nou zo’n ticket wil ik ook wel! :slight_smile:

als je hem gevonden hebt…laat het mij dan ook even weten :wink:

Ja klopt, m’n vader heeft dat ook gehad toen hij in het verre oosten werkte.
Zo’n ticket heet een open ticket, hier een link :

http://www.worldticketcenter.nl/wereldreizen/ultimate-backpacker-adventure

Dit is min of meer wat je bedoelt, maar echt onbeperkt rijzen waarbij je gewoon naar de vliegtuig loopt kost wel een stuk meer dan 2000 euro.

American Airlines gaf de door de TS genoemde ticket vanaf 1981 uit. Maar één persoon heeft wel een paar miljoen vluchten ermee gemaakt sinds die tijd en nu is zijn ticket ingetrokken vanwege vermoedens tot misbruik.

De pas kostte wel $250.000 dus ik denk niet dat het iets voor de TS is. Behalve als die ergens nog een leuke bankrekening heeft, het liefst in Zwitserland met een zo hoog mogelijke rente.
Maar de pas wordt trouwens niet meer uitgegeven…

1 like

De pas waar jij het over hebt is levenslang geldig, zij vraagt voor een tijdelijke pas waarin je in dat tijdperiode onbeperkt kan vliegen.