Omdat nagenieten er ook bijhoort

Hallo iedereen, ik ben sinds een week of 2 terug uit Thailand en heb het er uitstekend naar mijn zin gehad! Nu heb ik een filmpje gemaakt en dacht ik het even met jullie te delen, misschien heeft iemand er iets aan! In elk geval: bedankt voor de snelle antwoorden op dit forum bij de voorbereiding voor mijn reis, ik heb er veel aan gehad! Topforum!

Greetz Axel

[ame]My Trip To Thailand [2011] - YouTube

Als je op de video klikt komt er een tekst te staan : deze video is privé?

Nou ik heb het filmpje over Pai gekeken,echt mooi! spijtig dat de muziekkeuze van het filmpje niet echt mijn ding is(te lawaaierig)voor de rest is Pai wel echt de moeite waard om bezichtig te worden.(kan het weten)

Nou bij mij blijft het hoor Georges?

Heb het andere filmpje bekeken Rik over Pai!(onderaan heb je een band van verschillende filmpjes,had Pai eruit gekozen)

oooh ja haha die doen het inderdaad wel!

Ook bij mij verschijnt de boodschap “deze video is privé”.
Zijn die video’s die eronder verschijnen ook van jou, Axel?

Ik kijk er wel naar uit! :slight_smile:

Axel goed te horen dat je het goed naar je zin hebt gehad in Thailand (ik had niet anders verwacht) en ook leuk dat je wat aan onze adviezen hebt gehad.

helaas verschijnt er ook bij mij de melding dat deze video prive is

Oeps foutje! Eerste keer dat ik iets upload op youtube, blijkbaar is die privé-optie standaard. Hopelijk werkt het nu wel!

Ja, nu werkt ie! Ik ga direkt kijken, zie :wink:

Tof hoor! Brengt veel herinneringen terug. Vooral die brommertjes. :wink:

Zag ik daar Koh Pa Ngan? of was dat een ander eiland? Waar zijn jullie allemaal geweest?

mooi hoor, welke tour hebben jullie gedaan bij the flight of the gibbon?

I like it,ben een fan van Moby!! Neen echt een prachtig filmpje Axel!