thekurp
30 oktober 2010 om 11:33
16
Vidaloca, ik snap je punt! Dat is ook gelijk mijn struikelblok: Wie is écht goed voor de dieren en wie plakt er een ‘eco label’ op terwijl het niet terecht is… Het Nature Park zie ik zelf als de beste optie momenteel: Het is vooral kijken & luisteren, en je mag evt. mee met de mahouts het water in om ze te wassen geloof ik. Denk dat ik me daar het beste in kan vinden, te meer omdat ik van hen de meest positieve dingen kan vinden op internet.
Ik vind het fascinerende dieren, zou het wonderlijk vinden om ze van dichtbij mee te mogen maken, maar niet ten koste van de gezondheid van het dier…
Nature Park zeker een aanrader voor een leuke en informatieve dagtrip als je daar geweest bent begrijp je ook waarom je al die commerciële olifantenparken beter kan mijden en steun je een beter bestaan voor de olifant.
Kijk ook eens hier:
Algemeen
Wereldwijzer Reiscafé
Hier vind je een overzicht van het online netwerk van Wereldwijzer Reisforums. ALGEMEEN Facebook chat: https://www.facebook.com/messages/c/675318164347377/t/5669964823133204 Facebook groep: Wereldwijzer Reizigers Netwerk | Facebook Whatsapp...
Leestijd: 1 mins 🕑
Theo