Oktober/November door Thailand trekken

Hey,
14 oktober as. vertrek ik voor 2,5 week naar Thailand. Misschien heb jij zin om met deze avontuurlijke meid (29) mee te gaan? Zit te denken aan de route: Bangkok en omgeving - Chiangmai (retour binnenlandse vlucht)- Bangkok - (treinen naar) Koh Samui :vak02: Ik ben iemand die graag een combitour maakt van cultuur,natuur en strand. Niet te primitief maar hoeft ook niet superdeluxe. Vorig jaar ben ik alleen door Cuba getrokken en da’s me prima bevallen maar met een reisgeno(o)t(e) is denk net wat gezelliger. Mocht t je wat lijken stuur me dan een leuk berichtje en wie weet zit jij straks naast me in t vliegtuig op naar t avontuur :nod:

Groetjes,
Jeanitha

HOi jeanitha,

Erg leuk berichtje!

Ikzelf zoek eigenlijk iemand om n paar dagen na mijn aankomst op 28 oktober 2007, de omgeving rond bangkok te verkennen, wel maar kort omdat ik op 2 november begin met vrijwiliggerswerk in het zuiden (songkla).

Interesse? Laat me maar weten,

Groetjes, Karin

Hey Karin,
Thanks voor je berichtje. Ik had wat problemen met mn pc :puke:dus vandaar de late reactie. Ik kom zelf op 14 oktober aan en ga dan omgeving Bangkok verkennen maar ben wel van plan om de laatste 2 dagen van mn vakantie (30 en 31 oktober; 1 nov. vlieg ik terug :crybaby:) nog in Bangkok te spenderen. Dan zou ik graag de fietstoer van Co van Kessel willen doen. Erg goede berichten over gelezen en gehoord. Hij staat op de startpagina van www.Bangkok.pagina.nl. Misschien dat we dit of iets anders leuks met zn tweeen kunnen doen. Ik hoor t wel. Wat voor vrijwilligerswerk ga je trouwens doen? Leuk!

Groetjes,

Jeanitha

hoi janeata,

Ik heb de informatie bekeken over de co v kessel tour, en dat ziet er inderdaad allemaal kei leuk uit, en is nog redelijk betaalbaar.

Zou je geintresseert zijn dat de 30ste te doen, en iets anders samen te vinden voor de 31ste?

Ps. Ik weet niet of je msn hebt maar anders moet je mij maar even toevoegen en dan kunnen we snel even babbbelen.

Groetjes, Karin

Hoi Karin!

Ik ben eens aan t lezen hier,leuk dat je naar Thailand gaat hoor! Ik ben helaas in die tijd niet beschikbaar, maar toch een berichtje. Ik zit zelf nu te surfen voor een vakantie eind november…Heb ook in zuid amerika gereisd, alleen en hou ook van afwisseling (cultuur etc), heb net gezocht naar groepsreizen maar dat lijkt me toch niet zo. MAar inderdaad alleen is ok maar alleen he. Was Cuba veilig?

Helaas kon ik mijn trip naar Hongkong voor werk niet combineren met Indonesie. Dat lijkt me echt heel mooi en ben ik nu aan het kijken voor Costa Rica, maar Thailand ook leuk! Costa rica is vooral natuur…Twijfels twijfels…dat is als je snel en alleen een keuze moet maken uit zoveel mogelijkheden!.Ik vertrek nl dinsdag voor 3 weken Hongkong, dus moet ik eigenlijk vandaag of morgen boeken!
Heb je nog tips?

In ieder geval Veel plezier en een goede reis!

Groetjes,

Carolien