Oktober - januari 2010-2011

Ik heb mijn hele leven al naar India gewilt en omdat de vliegtickets eigenlijk allemaal wel meevallen heb ik bedacht dat het er volgend jaar maar eens van moet komen.(dan heb ik nog even de tijd om geld en vrije dagen te sparen)

Nu ben ik momenteel vrijgezel en heb ik eigenlijk ook geen vrienden die naar India willen. Alleen gaan vind ik weer zo alleen dus vandaar mijn oproep hier.

Ik ben 26 jaar (dan dus 27) en woon in Den Haag. Ik werk met kinderen en heb het erg naar mijn zin op mijn werk.

In india ken ik nog niets en ik heb me er ook nog niet heel erg in verdiept, gaat het komende jaar wel gebeuren, dus ik sta nog open voor allerlei suggesties.

Hopelijk vind ik iemand die ook graag wil maar ook nog niemand heeft om te gaan.

groetjes Anneloor

Hoi Anneloor,

Heb je al een reactie op je berichtje gehad? Hoelang had je naar India gewilt?

Grtjs, Anne

Hey Anneloor,

Nog steeds van plan om naar india te trekken?
Ik vertrek in oktober 2011 voor een jaar op wereldreis en start in India.
Ik denk daar voor een 3tal maanden rond te trekken en dan door te gaan naar nepal/china.

Momenteel ben ik het india gedeelte van mijn reis in grote lijnen aan het plannen.
Ik zelf ben 26, afkomstig uit het Belgenlandje in de buurt van het Gentse, fervente reiziger enz…
Ikzelf heb al via dit forum gereisd en via het ‘couchsurfing’ principe en dit is altijd bijster goed meegavellen dus altijd fijner om met andere te reizen dan alleen…

Heb je zelf nog plannen of had je wat meer informatie gewild omtrend India, geef je me maar een seintje.

groetjes
Jelle

hallo
oppassen met visum voor india,maar 3 maand geldig

groetjes
ps wij gaan van eind okt tot eind jan

philip

Hoi Anneloor,

ik heb een beetje hetzelfde verhaal als jij. Ben 28 en heb een ticket geboekt van 27 november tot 7 januari. Misschien een deel samen reizen?

Groetjes,
Shirojani

Hallo iedereen en Anneloor,

Sorry voor mijn late bericht maar ik ben van wacht op een spoedgevallen dienst en heb even geen werk. Ik zou graag weer een uitdagende reis doen maar vind in mijn milieu van werk en vrienden geen mensen die dit nog willen ondernemen. Als dokter heb jij vaak weinig tijd een vooral, velen van mijn vrienden zijn getrouwd of wonen samen en zijn niet geneigd om zomaar 2-4 weken op reis te vertrekken. Hun prioriteiten liggen in kinderen maken, kinderen opvoeden en huizen zetten.

Ik heb al verschillende trips naar india georganiseerd voor vrienden (van de meest luxeueze reis tot echte basis reis) omdat ik zelf half afkomstig ben van India en dit land mij toch heel erg gefacineerd heeft. Ik spreek de taal, ken daar de gewoonten en vooral laat mij nt gemakkelijk bedotten. Ik heb heeeel veel gereisd (alle landen Azie. z en midden aAerika, z Amerika, Australie. Alleen Rusland en Afrika heb ik nog niet goed gereisd omdat ik schrik heb daar)

Ik zou graag meegaan (of zelfs de lead nemen) om daar rond te gaan maar liever met een groep van enkele personen ipv met tweeen. Alles moet gebeuren in vriendschap en eerlijkheid, dit zijn waarden die belangrijk zijn voor als groep op reis te gaan.

Periode voor mij staat nog niet vast. Kan vertrekken wannneer ik wil. November lijkt mij een perfecte maand om te reizen in India, Drie weken?
persoonlijk denk ik dat drien maanden te lang is voor door India te reizen.

Laat jij weten wat jullie/ jij ervan denkt??

Groetjes
X4

Hee allemaal, leuk om jullie plannen te lezen. Enige tijd geleden heb ik mijn baan opgezegd en op dit moment ben ik in Cambodja, maar in november wil ik graag naar India toe om daarna door te reizen naar Nepal. Ik zou graag rondreizen in Rajasthtan, maar sta open voor suggesties. Het lijkt erop dat we allemaal rond dezelfde tijd in India zouden kunnen zijn. Misschien is het leuk om elkaar te ontmoeten?

Groetjes,

Esanie

Esanie,
ik ga met een paar vrienden naar India op 5 nov.
Bn in Rajasthan van 5 tot 12 nov.

Laat iets weten

gr

HOI,

Ik ben tot en met 7 januari in Ahmedabad, voor werk/ concerten met indiers, maar wil er nog een paar weken aan vastknopen om rond te reizen. Aangezien het mijn 1e keer India wordt, kan ik moeilijk inschatten of ik daar alleen wil reizen. Uberhaupt ben ik , tot nu toe, geen reizigster geweest…

Gujarat en omstreken lijkt me mooi om te zien, wie is er en heeft zin, om op een losse manier daar van alles te gaan zien? Tips zijn ook welkom! Denk er ook over om daar nog vrijwilligerswerk te gaan doen of een meditatie/yoga bezoeken voor een aantal dagen, ideeen van organisaties/sites/plekken waar meer reizigers zijn?

Ik ben 38, ondernemend en zoekend muzikant woon in den Haag en sta open voor allerlei suggesties…

Tot snel!

Roos