Okt - Dec 2009 Australie (met tussenstop Azie!?)

Hallo mede-reislustigen,

Aangezien ik dit jaar (eindelijk!) ga afstuderen, en eind September van al mijn verplichtigen op de universiteit af ben, dacht ik dat het een goed idee zou zijn om begin Oktober nog een kleine reis te maken!
Na een uitwisseling in Canada, een stage in Zweden, en onderzoek in Zuid Afrika, en heel wat reisjes naar o.a. de VS, Japan, Sri Lanka, Bahama’s, Thailand, Singapore etc. dacht ik dat het tijd was voor een goede trip richting het Zuidelijk Halfrond! Australie voor een maand of 2/3, met eventueel een tussenstop in Zuid Oost Azie (ik wil nl. nog heel graag de Angkor Wat zien, en ik heb ook Vietnam als een echte aanrader gekregen!)…

Nu wil ik niet ‘vast’ zitten aan een reispartner, dus ik hoop stiekem dat ik hier iemand kan vinden die een soortgelijk idee heeft - en misschien dat we een los plan kunnen trekken !? Lijkt mij in ieder geval erg leuk!

Voor nu, een hele fijne jaarwisseling & een mooi, reisend 2009 toegewenst!

Groetjes,
Emma

Hoi Emma,

hoe gaat t afstuderen? Ik vroeg me af of je al een reis genootje hebt gevonden? Ben namelijk van plan rond nov richting australie te gaan voor 2 maanden en dan op de terugweg een aantal stops te maken in azie (taiwan, hongkong en bangkok).

Ben 21 jaar, net afgestudeerd op de Hes in rotterdam, bedrijfseconomie. Hou van reizen, lezen, duiken en van een feestje.

Wil het liefste vooral genieten en veel zien in Australie.

Als het je aanspreekt, mail dan maar! [EMAIL=“lauradingjan@gmail.com”]lauradingjan@gmail.com
http://lautje87.hyves.nl/

Groetjes!