Okanagan Valley

Hallo allemaal.

Over 2 weken vertrek ik met mijn vriendin en dochter (18 Maanden) naar Vancouver voor een 21-daagse camper rondreis. We hebben er ontzettend veel zin. Nu heb ik toch nog een aantal vragen waar jullie wellicht antwoord op hebben:

Het is niet mogelijk om in September te reserveren bij een aantal PP’s die ik als overnachtingsalternatief heb uitgezocht (Kekuli Bay Provincial Park, Ellison Provincial Park of Bear Creek Provincial Park). Gezien het feit dat wij er op een vrijdag aankomen (18 september), weet ik niet hoe druk het zal zijn. Omdat we met een klein kind reizen wil de zoektocht naar een plek minimaliseren.

• Hoe groot zal de kans zijn, dat ik daar nog een plek krijg? FCFS? We komen vanuit Manning dus zal wel niet heel vroeg daar zijn….

• Kun je ook gewoon naar het telefoonnummer bellen en vragen of ze nog een plek hebben?

• Weet iemand een leuk alternatief met Full-Hook up faciliteiten? De reviews van de campgrounds die ik gevonden heb zijn erg slecht. We willen eigenlijk niet heel veel doen tijdens ons verblijf daar en dicht bij het meer is een pré.

Even een vraag los daarvan:

• In Manning Park staan we zonder faciliteiten. Dat dumpen geloof ik wel, ik maak me meer zorgen om de stroom. Gebruikt de ventilator van de verwarming veel stroom indien je die aanzet? En hoe lang moet je rijden, voordat de batterij weer opgeladen is? Omdat we met een klein kind gaan, zullen we waarschijnlijk niet heel erg zuinig (kunnen) zijn met de stroom.

Alvast bedankt!