Deze zomer denken we ( 2 vrouwen 50+) eraan om naar Oezbekstan te gaan . De plannen staan nog helemaal in kinderschoenen . Elke tip nemen we dankbaar aan .Liefst geen georganiseerde reis. Een nederlands kontact aldaar zou meegenomen zijn .
Is de reis naar Oezbekistan gelukt, en zo ja was het leuk? Ik zit nu in Kazachstan en wil over een paar weken door Oezbekistan trekken, hebben jullie misschien nog goede tips?
Beste,
de reis is helaas niet doorgegaan , en vervangen door een heel andere bestemming : Sri - Lanka . Ook een heel mooie bestemming maar niet te vergelijken met Oezbekistan. Daar ik vol ben van mijn reis Iranreis ( www.carineiniran.blogspot.com ) ben ik er van overtuigd dat je naar een ongeloofelijk mooi continent gaat . Politieke spanningen op het monent dat ik wou gaan hebben me weerhouden te vertrekken. Oezbekistan blijft op de top van mijn verlanglijst staan . Mocht u er een blog op na houden dan zou ik u heel graag volgen . Zelf heb ik nu een ticket voor Vietnam gekocht . Hoe dan ook ik hoop een verslag te lezen van uw reis.
Ik wens je het allerbeste tijdens ( en ook erna )reisavontuur.
vriendelijke groet
carine [EMAIL=“vanwynsberghecarine@gmail.com”]vanwynsberghecarine@gmail.com
Helaas maar geen zonde aangezien u inderdaad andere prachtige plekken hebt aangedaan. Wanneer wou u precies Oezbekistan bezoeken, tijdens de crisis in Kirgizië of tijdens de demonstraties van 2005? Een bezoek aan Oezbekistan zou nu weinig problemen met zich mee brengen (hoop ik!) en ik kijk er ook heel erg naar uit.
Ik houd niet echt een blog bij, alleen een waarbenjij.nu voor het thuisfront. Het adres is jaapwolters.waarbenjij.nu
Bedankt voor uw reactie en heel erg veel plezier in Vietnam.
Graag had ik vorig jaar 2010 naar Oezbekistan geweest, maar toen waren er trubbels met de omliggende landen. Rekening houdend dat ik in 2009 midden de verkiezingsmoeilheden in Iran was wilde ik geen 2 keer problemen opzoeken.
Gisteren ben ik naar Azia-fair geweest te Wemmel , daar heb ik een diapresentatie gezien van Oezbekistan, de mooiste stad van de wereld ligt in dat land. Ik vermoed dat Oezbekistan een beetje gelijkaardig is aan Iran. In één woord GEWELDIG !
geniet van je reis
groeten carine