Occidental Grand Monastir

Hallo!

Ik ga eind augustus samen met mijn vriend naar Tunesie en we verblijven in hotel Occidental Grand Monastir. Wie is hier al eens geweest en kan meer informatie geven over dit hotel?
Het ligt op ongeveer 5 kilometer van de stad Monastir, kan ik beter met de bus of taxi naar de stad gaan?

Ik hoop graag een reactie te vernemen,

Luus

Heya,

Ik ga in augustus naar hetzelfde hotel in Tunesië! Ik hoor graag reacties van mensen. Het lijkt me in ieder geval super.

Groeten,

SKiBB
www.skibb.nl

Hallo Luus en Skibb,

Hotel Occidental Grand Monastir ligt in de wijk Skanes, vlakbij het vliegveld, waar je overigens geen last van hebt.
Het Hotel heette vroeger Hotel Festival.

Hier het adres van de Occidental Hotelgroep, daar staat wat informatie over het hotel en kun je wat foto’s zien.

http://www.occidental-hoteles.com/

Alvast een fijne vakantie gewenst ! :smiley:

Groetjes,
Pittie

He Skibb,

wanneer vertrek je naar tunesie??? heb al meerdere sites bekeken van het hotel, en het ziet er allemaal mooi uit! maar nog geen reacties gehad van mensen die er geweest zijn. ga je met vrienden op vakantie?

groetjes Lucy

Hallo Lucy en Skibb

Wij zijn twee jaar geleden naar dat hotel geweest. Toen heette het inderdaad nog Festival. Wij vonden het een fijn hotel. Het was schoon, het eten was prima en er was ook animatie. Ik heb begrepen dat het nu all-in is. Dus hoe het nu is weet ik niet maar het zal er niet slechter op geworden zijn. Het ligt aan de overkant van het vliegveld. Je wordt met de bus gebracht maar je zou het kunnen lopen. (Daar kun je ook pinnen) Van de vliegtuigen heb je weinig last. Er is een bushalte en een halte voor de trein aan de overkant, dus je kunt zo overal naartoe. Wij zijn met de trein naar Mahdia geweest. Dat was een leuke ervaring.
Laat eens horen hoe jullie het ervaren.

groetjes Francis

Hallo Luus en Skibb,

mijn vriend en ik gaan eind augustus ook naar dit hotel. Hebben jullie ook bij Sunweb geboekt of zijn er nog andere organisaties die dit hotel aanbieden?
Ik heb veel recenties op vooral Duitse sites gelezen en die waren allemaal wel goed. En volgens D-reizen zijn hotels van de Occidental hotelketen altijd wel goed.

Groetjes
Debby

Hoi Debby,

Wat leuk dat jullie ook gaan! Wij hebben inderdaad ook bij Sunweb geboekt. We wilden ook wat meer informatie en op de Duitse sites krijgt het hotel goede recenties. Hoelang gaan jullie, ook twee weken??

Groetjes Luus

He Lucy,

wij gaan ook twee weken ja. Ik heb er echt al zin in. Nog 13 dagen werken en dan is het zover!! :smiley:

Groetjes
Debby

Hoi Debby,

Ik ben ook al hard aan het aftellen!! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag en waaar komen jullie vandaan? Ik 21 en mn vriend is 27 en we komen uit Delft. Heb je de excursies al bekeken die je via sunwebkan doen?? Ziet er wel leuk uit he! Doeiiii Luus

Hey Lucy,

ik heb al zitten kijken en er staan inderdaad leuke excursies bij.

Ik ben 25 en mijn vriend is ook 27. Wij komen uit Spijkenisse.

Debby

He Deb,

Hebben jullie ook je tickets gehad?? We vliegen pas om kwart voor 8 s avonds…latertje dus! Heb net wat verhaaltjes gelezen over Skanes Garden, dat andere hotel dat op Sunweb werd aangeboden, maar daar wordt je niet echt vrolijk van, hopelijk is ons hotel wel wat beter! Schijnt trouwens ook dat er onwijs veel irritante Russen zijn, nou ik ben benieuwd!! Spijkenisse is wel dichtbij, ga je wel eens in Rotterdam stappen?? Als je zin hebt om wat heen en weer te mailen moet je anders maar mailtje naar me sturen: visserl@ilse.nl
Doeiiii Luus

Wij denken erover om volgend jaar augustus ook naar dit hotel te gaan. Graag zou ik van jullie horen hoe jullie het er hebben gehad. Nu moet ik het doen met (overigens alleen positieve) duitse reacties op holidaycheck.de

Graag jullie reactie,
Groet: MH

Hoihoi

Ik ben in augustus in Occidental Grand Monastir geweest, k heb er echt mijn droomvakantie doorgebracht, echt heel leuk!!!

Het eten is formidabel, echt veel, en de formule All-in is ook geweldig, je kan gewoon ALLES eten: pizza, spaghetti, hot-dog, friet, pannenkoeken, ijs, salade, soep…
Natuurlijk is het zwembad ook super, echt heel leuk.

Het animatieteam verdient 12/10!!! Zo goed zijn ze! Overdag zijn er de traditionele spelen zoals volley, voetbal, boogschieten… en 's avonds verzorgen ze ook nog eens super shows.

Dit hotel is echt een aanrader!!!

Als je iets wil weten, just let me know: katrienvandeweyer@hotmail.com

Groetjes

Hallo,

ik ga in juli naar tunesie, monastir, hotel Residence Skanes Garden…
ben er nog nooit geweest en wil heel graag weten hoe het hotel bevalt en of er nog een beetje uitgaansleven is daar…
Groetjes, Patricia

Hallo Patricia,

Kijk even HIER daar staat genoeg over het hotel geschreven.

Groetjes,
Pittie

hallo!

Ik kan geen bruikbare informatie vinden over het hotel Residence Garden en de uitgaansgelegenheden in Monastir…
Dus vraag ik nog een keertje: wie weet hier wat meer over te vertellen?! :blink:

groetjes

Originally posted by Patricia de Man@19-01-2005, 22:46:10
**hallo!

Ik kan geen bruikbare informatie vinden over het hotel Residence Garden en de uitgaansgelegenheden in Monastir…
Dus vraag ik nog een keertje: wie weet hier wat meer over te vertellen?! :blink:

groetjes**

Hallo Patricia,

Er staan hier op Wereldwijzer al 34 pagina’s over Hotel Residence Skanes Garden ! Daar moet je toch iets aan hebben lijkt me !

Het hotel ligt niet in Monastir, maar in de hotelwijk Skanes waar zo goed als niets te beleven valt. Als je naar Monastir wilt gaan dan moet je óf een taxi nemen óf met de métro gaan.
In Monastir heb je wel restaurantjes en terrasjes waar je wat kunt drinken. Echt uitgaansleven vind je veel niet in Monastir. Ik geloof, maar weet het niet voor 100%, dat er in Cap Marina een discotheek zit.

Groetjes,
Pittie

p.s. de volgende keer je vraag in de goede “topic” stellen, dan krijg je ook meer antwoorden !

Wij gaan in juli voor 2 weken naar Occidental Grand Monastir.

Reacties op dit hotel kan je vinden op volgende site :
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/…grand-monastir/

Afgezien van de slechte koffie, zijn alle reacties positief!

Groetjes,

Binnie

Is er helemaal niemand meer in het Hotel Occidental Grand Monastir geweest? Wij hebben er meer dan een prima week gehad. Het is hotel is nu voor een half jaar dicht maar ik wil zeker weer met de herfstvakantie daar naar toe. Ik was benieuwd of jullie nog leuke verhalen of foto’s hebben van dit hotel??