In oktober gaan wij een weekje zonnen in Monastir…en inderdaad over hotel residence skanes garden kan ik weinig vinden…
Wie is er geweest en kan ons meer vertellen over het hotel en de ligging? Ook over de uitgaansmogelijkheden en het strand? In de brochure ziet het er fantastisch uit…
ook ik ga in oktober naar dit veel besproken hotel
en inderdaad het zie er netjes uit
heeft er iemand fotos van t hotel
en zou graag van mensen de mening willen horen
groetjes johan en Sivlia
Hallo,
Ik vertrek 5 augustus naar dit hotel.
Ik heb 2 dagen geleden samen met mijn vriend geboekt.
Dus als ik terug kom kan ik een volledig verslag uitbrengen aan jullie.
Groetjes Ilona
:lol: er is weinig informatie beschikbaar over dit hotel omdat het een vrij nieuw hotel is! en zoals je al ziet op dit forum zijn er heel veel mensen op zoek naar informatie. dus mensen het zou fijn zijn om jullie ervaring hier op het forum te zetten! ik heb in ieder geval al een paar mensen gesproken die enthousiast waren over het hotel.
wij gaan pas in september maar als we terug zijn ga ik zeer zeker mijn bevindingen melden. en tot die tijd hou ik het in de gaten.
voor iedereen die op vakantie gaat een heeeeeele goede vakantie gewenst, met veel zon. (slechter dan hier kan niet)
Hallo ik ben net terug gekomen van dit hotel!! En een echte aanrader hoor!! Alles is netjes echtwaar…je kunt me vragen stellen hoor!! Want ik wou ook graag veel weten toen ik ging!! MAar ik heb echt een super vakantie gehad greeets marije