NZ Christchurch

Hallo,
Mijn naam is Sabine 35j.en werk gewoon als arbeidster. Ben ook op zoek naar mensen die het zien zitten om samen met mij voor een 2tal weken rond te trekken door NZ (zuider gedeelte). Het is voor mij de eerste keer en heb eigenlijk geen ervaring.De eerste dagen logeer ik met mijn nicht die daar woont en zei zou via daar al een auto huren wat gemakkelijker blijkt te zijn en goedkoper. Ze heeft al ongeveer een route voor me uitgestippeld. Kaikoura,Picton,Nelson (Queen Charlotte Road),Golden Bay, Murchison,Greymouth, enz… zou tussendoor ookwel eens terug rijden naar haar voor een paar dagen (in’t weekend ) want ze wil een nachtje gaan trampen zo dat ik dat ook eens heb gedaan. En dan via daar terug wat rondtrekken naar de andere kant. Ze stelde mezelf voor om een reisgenoot te zoeken ,dus denk ik dat ze er ook geen probleem mee heeft moest je dan gewoon meegaan naar haar. Mijn bedoeling is om vooral het leven van daar op te snuiven en niet teveel in hotels te gaan slapen (motels,campings&cabins,b&b,jeugdherbergen ,of department of conservation(hutten). Ik vertrek dinsdag 25 januari in Schiphol en kom terug 25 februari 2011. Als er iemand interesse heeft laat het me maar weten .Maar denk eraan heb geen enkele ervaring :slight_smile: