Hoi,
mijn vriend en ik gaan in november richting NY, en we willen dat combineren met Jamaica. :zon02:
Nou, hebben wij een aantal vragen:
Heeft hier iemand ervaring mee?
Waar kun je in NY goedkoop en simpel overnachten ( backpack)
Kun je ter plaatse vliegticktes kopen?>>>
En weet iemand hoe het backpack leven op jamaica is? Vind hier op wereldwijzer weinig over. 
Alvast bedankt voor alle tips etc.
Liefs Patries
hoi hoi, leuke trip haha.
goedkoop overnachten in NY kan niet (ligt er natuurlijk aan wat je goedkoop vindt). Er zijn wel voldoende hostels in NY waar je dus voor reltief weinig geld kan overnachten (bijvoorbeeld; http://www.aroundtheglobe.nl/hostels/verenigde-staten/new-york/).
verder kan je in Amerika wel goedkoop tickets kopen maar dat is alleen heel goedkoop als je minimaal een week van tevoren boekt. Goedkoper is denk ik om in NL te boeken (aangezien je waarschijnlijk niet meer dan een week in NY blijft).
Jamaica backpacken is volgens mij wel te doen (zelf nooit geweest). Wel beetje uitkijken in bepaalde steden/gebieden. Kingston Town is geloof ik niet de veiligste.
Succes ermee.
groet Jeroen
Hoi Patries,
Ik ben vorig jaar op Jamaica geweest, maar kan je niks vertellen over het backpacken daar. Het is een prachtig eiland waar best veel te zien is. Er wordt afgeraden om op eigen houtje naar Kingston te gaan in verband met de criminaliteit daar.
Goede info kun je vinden op www.dutchjamaica.com of op www.visitjamaica.com
Kingston moet je idd vermijden, is een criminele en gevaarlijke stad maar verder is Jamaica helemaal geweldig; ben je al geweest en hoe vond je het ? Indesco