Nu TOCH weer gratis toeristenvisum!-tot 1/4/11.

op het reiscafe was ‘‘falang’’ me even voor-maar onder nogal onduidelijke titel (verlenging stimulus toerisme).
Vanmorgen (zo zie je maar hoe dingen hier in Thaild per minuut kunnen wijzigen-en meest pas op het allerlaatste nippertje worden aangekondigd-al die mensen die denken dat ze nu al de bus op 11/11 om 11.11 moeten boeken…) werd dus aangekondigd dat er OPNIEUW vanaf 1/4/10 t/m 31/3/11 gratis toeristenvisa worden vertrekt. Om de nogal bangelijk aangelegde Aziaten te stimuleren tot komen is er tevens gratis verzekering tegen ‘‘riot=rebellie, opstand’’ ter waarde van 10.000US$. De nog braakliggende toeristenmarkten van staten als Uzbekistan, Kazakstan etc. zullen ook benaderd worden. Met Rusland is dat zeer aardig gelukt.
Wat merkwaardig is dat de gratis huidige periode heden=4/3 afloopt en er niets over nu tot 31/3 wordt gezegd. Maar dat zal op het forum van ‘‘thaivisa’’ wel snel bericht worden, vermoed ik.

Vraag/verzoek een forumbeheerder/moderator (dave?)-kunnen de 2 oude posten op dit topic verwijderd worden? dit lijkt me nu maar verwarring op te leveren. Ik kon er zelfs niets voor vinden.

Inmiddels blijkt uit diverse postings en andere fora dat dus inderdaad deze paar weken-wannee=heden tot 31/3-weer ouderwets betaald moet worden.
DAT soort nieuws wordt in al die persberichten dus nooit duidelijk gemeld.