Nu op vakantie naar Egypte?

Zijn er vakantiegangers die op dit moment in Egypte zijn?
Wij overwegen om naar Sharm El Sheik te gaan en zijn benieuwd naar de ervaringen jullie ervaringen…

Groet, Loes

Hoi Loes,

Ik ben net terug uit Hurghada om er vrienden op te zoeken.
Als je naar Sharm gaat voor reisje met hotelletje en mss enkele excursies of zo te doen, absoluut geen probleem! doen zou ik zeggen :wink:

Dankje voor je reactie.
Zijn er alweer veel mensen of is het uitgestorven in Sharm el Sheik?

Bedankt voor je reactie!

Groet, Loes

Ik ben zelf niet naar Sharm gegaan dus geen idee
Hotels begonnen net terug voller te lopen toen ik vertrok (gehoord van nederlandse en britse toeristen daar)
Op de straten zelf van centrum Hurghada was het heeeeeeel kalm dat wel, in El Gouna was er nét iets meer toeristen
ben 1 dagje naar luxor gegaan ook en daar op de bezienswaardigheden paar toeristen maar ook heel veel egyptenaren zelf, gezinnen ed

1 like

Iedereen is terug aan het komen , er zijn al terug toeristen te zien en we zijn daar heel blij om

1 like

hoi hoi ik ben net terug van uit hurghada ik ben er een week geweest in sunrise mamlouk ik ben in dahar en in sekkala geweest de winkels zijn voor 70% dicht
het is in sekkala heel stil maar ik heb het naar mijn zin gehad weinig toeristen duik booten allemaal aan wal voodoo divers geven nu 50% korting

nou zodra ik kan ga ik er weer heen . groetjes

Hoi,
ik ben sinds de 28e terug uit Sharm, het was compleet uitgestorven.
Wel een heerlijke vakantie gehad :).
Groetjes Manon

het is inderdaad zo dat bijna alle toeristen winkeltjes gesloten zijn en diegene die toch open zijn daar kun je mee onderhandelen. Ze zijn blij dat ze een beetje geld hebben dan helemaal niets
en in de hotels worden de gasten nu dubbel en dik verwend natuurlijk, dat kan niemand ontkennen

Je krijgt inderdaad overal de aandacht. In het hotel kregen wij echt de mooiste
cocktails. Wij hadden wel gewoon alle winkeltjes in de buurt open.

hoi hoi welk hotel zijn jullie geweest en bij hadden jullie dit geboekt dan??

de prijzen vallen mij echt tegen als ze de toeristen terug willen halen moeten ze eens wat aan de prijzen gaan doen zo komt het niet goed!!

ja de prijzen , je moet eens kijken hoeveel je betaald voor enkel maar een vliegtikket, dan snap je wel da ze de prijzen niet lager kunnen maken dan ze nu zijn. het is goedkoper om een all in hotel te boeken met tikkets en al erbij dan dat je enkel een tikket koopt

ik koop een ticket retour naar sharm el sheik voor 149 euro

wow dqt is echt niet veel bij welke maatschappij doe je dat ?

ik had het van de week gezien ik dacht dat dat arkefly was ??

arkefly is die nu 179 retour dus 30 euro duurder vandaag

We hebben besloten om naar El Gouna te gaan, hier schijnt het toerisme alweer enigszins op gang te zijn gekomen & 2 vrienden van ons zitten nu in El Gouna en hebben een heerlijke tijd!!!

Heerlijk, wij gaan dinsdag 15 maart:zon02::zon02::zon02:
Gr, Loes

Wij zaten in Hotel Sol Sharm voor €520 pp all in.
Prima hotel, heb het erg naar mijn zin gehad!

ocean view zeker in el gouna

hihi ocean view, daar werkt m’n ex :wink:

allen naar egypte, het is er super! :smiley:

ja het is er echt wel heerlijk mooie haven gezellige terrassen super laten we maar gaan zou ik zeggen!!!