nu al boeken voor juli 2015?

Ik ben aan het kijken voor vliegtickets voor juli 2015. Vorige week had ik met China airlines een prijs van 643 euro. Ik wilde deze week gaan boeken en nu zijn de goedkoopste tickets 770 euro. Ik balen dus. Maar ik vraag me af of alle tickets al online zijn, of dat er de komende maanden nog goedkopere tickets bijkomen. Of dat ze nu steeds duurder worden en ik straks 900 euro per ticket kwijt ben. Aangezien we met ons vieren zijn, scheelt dat nogal. Ik heb alle bekende vergelijkingssites al gehad, cookies en geschiedenis gewist, maar goedkoper kan ik ze niet meer vinden.

Dus nu twijfel ik, wachten op een leuke aanbieding of snel boeken voor ze nog duurder worden.
Heeft iemand ervaring hiermee?

Voor Juli 2015 zou ik persoonlijk pas in januari boeken. De prijs van 660 is wel een redelijke prijs. Met een beetje flexibele vertrek luchthavens moet het mogelijk zijn om onder de 600 te vliegen

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Begin of eind juli is een groot verschil. Eind juli zul je (meestal) geen tickets voor 600 euro vinden, omdat dan alle scholen vrij zijn en het bouwvak is.

Door de vakantiespreiding in Nederland liggen de prijzen begin juli soms wat lager.

wij willen begin juli, dus ik wacht nog wel even.

Dank voor het meedenken.