Mijn vriend en ik zijn dit jaar aan het bouwen, dus veel reisbudget is er helaas niet.
Vrienden van ons hebben een huisje gehuurd in Portugal, waar nog plaats is voor ons!
Gezien ons beperkt budget, zoeken we natuurlijk de goedkoopst mogelijke vlucht (vertrek 22 of 23 juli, verblijf van 1 week).
De goedkoopste vlucht naar Faro die ik heb gevonden was ongeveer 300 euro per persoon.
Nu vraag ik mij af of het misschien niet zou lonen om te wachten tot het laatste moment, om dan te boeken… Of is dat te riskant? ik heb gehoord dat er ook zoiets bestaat als last-second, klopt dit? Wat houdt dit dan in?
Ik heb totaal geen ervaring met het boeken van een last-minute vlucht…
Alvast bedankt voor jullie raad en tips!
Ik kom op Ryanair.com uit op €481,40 + 12 EUR administratiekosten (6 p.p.) is €493,40 euro. Vlucht Eindhoven - Faro, retour 23 juli tot 30 juli.
Toch 100 Euro om van te eten!
Succes, vergeet de low-budget luchtvaartmaatschappijen niet te bekijken.
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans op een goedkope last minute erg klein is in de zomermaanden en naar een zonbestemming, als ik jou was zou ik nu dus gewoon de goedkoopste vlucht zoeken (en inderdaad, kijk ook naar budgetmaatschappijen en of het mogelijk is van een ander vliegveld te vertrekken) en die boeken. Anders betaal je straks misschien meer of is er helemaal geen stoel beschikbaar op de door jullie gewenste datum.
Ik raad jullie ook aan om het ticket zo snel mogelijk te boeken,het is hartje zomervakantie rond die periode!
via raynair is het het goedkoopst ,maar je moet het in het oog houden want die gaan omhoog en omlaag met hun prijzen
We hebben besloten om het er toch maar op te wagen en de kat uit de boom te kijken… :tssk:
Intussentijd blijf ik de diverse sites af en toe checken in de hoop een meevaller te vinden…
Indien geen geluk, zullen we dus in het beste geval moeten hopen op een (uitzonderlijk?) mooie “Belgische” zomer :crybaby:
In elk geval bedankt voor jullie advies!
Als je een beetje flexibel bent in je data (vertrek 25/7 - terug 2/8) kan je met Ryanair vanuit Charleroi vliegen voor 162,96 euro pp (basisprijs incl. taksen, bagage- en andere kosten niet inbegrepen).