Goedkoop vliegen naar Faro

Beste mensen,

Dit jaar zou ik eigenlijk niet op vakantie gaan vanwege budgettaire redenen. Het toeval wil nu dat mijn schoonouders naar Portugal gaan en die hebben een slaapkamer over. Mijn vriendin en ik kunnen gebruik maken van die kamer en hebben dus alleen een vliegticket nodig naar Faro waar wij dan worden opgepikt.

Zoeken op internet op de gebruikelijk sites als vliegwinkel.nl, tix.nl, skyscanner.com enzovoorts en de site van de vliegmaatschappijen als ryanair en transavia zelf levert mij alleen maar een hartverzakking op. Ik zie hier prijzen tussen de 600 en 800(!!!) euro voor de periode van de week van 23 juli tot de week van 1 augustus. Voor die prijs kan ik een complete reis boeken!

Iemand tips of suggesties hoe ik goedkoop aan vliegtickets kan komen of hoe ik op een andere relatief snelle manier in Faro kan komen?

Budget tickets
TAP Portugal

Rond 350,-

Succes!

Op ATP kan ik het volgende voor je krijgen:
Dit is uw reisschema
Vlucht 1 Transavia HV 6607
Mon 23 Jul Vertrek 19:20 Eindhoven (EIN)
Mon 23 Jul Aankomst 21:20 Faro (FAO)
Klasse Economy (X)
Toestel
Vluchtschema Total Journey Time : 03:00

Vlucht 2		 		Transavia	HV 6608	
Fri 03 Aug	Vertrek	 	08:25	Faro (FAO)		 
Fri 03 Aug	Aankomst	 	12:20 	Eindhoven (EIN)	 	 
 	Klasse	 	Economy (X)		 	 
 	Toestel	 	
Vluchtschema	 	Total Journey Time : 02:55

Tarief (lowcost airline)
Wij willen u erop attent maken dat u bij lowcost maatschappijen uitsluitend kunt betalen met creditcard. Houdt daarom alvast uw credit card bij de hand!
Valuta Tarief pp Belastingen Ticket bedrag
1 Adult EUR 300.20 28.80 329.00
Creditcardkosten Transavia EUR 6.00 6.00
Reserveringskosten (klik hier) EUR 15.00 15.00

Totaal	 350.00

Voor 215 euro vlieg je retour vanaf Bremen met Ryanair. Ryanair vliegt ook vanaf Dusseldorf maar ik weet niet of die naar Faro vliegt. Meer info op https://www.bookryanair.com/SkySales/booking.aspx?culture=nl-nl&lc=nl-nl#Select

Succes en veel plezier!

Hoi
wij zijn met Ryanair naar Faro gevlogen. Volgens mij vanaf dusseldorf.
We gingen ook in de zomervakantie, we waren zo’n 300 per persoon kwijt.
Succes!