(November 2007) Wat neem je als eerste mee op reis?

Wat MOET er absoluut mee, behalve uiteraard de nodige papieren als paspoort en boekingspapieren? Met welke dierbare spullen vertrek je niet zonder?

Anders: Rugtas om de overige zaken in te stoppen :stuck_out_tongue:

Mijn creditcard :smiley:

Ik sluit me aan bij Hans, pinpas/creditcard/cash.

Rest komt wel goed :wink:

ik zeg altijd maar
als je als dame je paspoort, je cc en bankpas, een glimlach en een stel schoon ondergoed bij je hebt… dan kan er nix gebeuren, de rest kun je kopen…:smiley:

okey vooruit… en mn camera!

camera moet natuurlijk mee!
is natuurlijk ook te koop, maar das dan wel gelijk een rib uit je lijf (krappe reisbudget ;))

Ik zorg altijd wel dat ik in ieder geval medicijnen (pil bv) bij me heb. Die zijn niet altijd makkelijk te koop…

Nog iets wat ik, sowieso, altijd bij heb is mijn zakmes. (Tenzij ik met alleen cabinbagages vlieg natuurlijk :frown:)

geannuleerd.

Camera natuurlijk!

Kamperen Reisforum:

:vak02:

Mijn hond !
Zonder hond gaan we nooit op reis .

Camera, zonder meer. Sterker nog, tijdens m’n laatste vakantie had ik er zelfs twee bij me, een DSLR voor het echte werk en een compact voor wanneer ik geen zin had om met dat zware geval te sjouwen…

Naast uiteraard de standaard reisbescheiden, geldmiddelen en medicijnen, neem ik ZEKER m’n NFN lidm. pas mee!

Digitale foto camera

En wat cadeautjes voor vrienden uit eerdere ontmoetingen als je weer naar hetzelfde land gaat.

FOTO CAMERA!!! :nod:

Zonder twijfel, ik wóón in Zuid Spanje en ik heb 'm hier echt vrijwel dagelijks bij me. Je weet nooit wat je tegen kan komen en welk mooi kiekje je zou kunnen schieten.

Daarnaast moet ik dan wel ook zeggen… M’n mobieltje… :rolleyes:
Kan echt haast niet meer zonder… Erg hé?!

Liefs,
Carolina

mijn camera dan kan ik al het mooie vast leggen. en wat ook voor mij niet onbelangrijk is zijn goede kaarten van een gebied of land.

Foto Camera / mobiel