Noordoost India begin 2017
Zijn er nog ervaren reizigers die graag op eigen houtje reizen, backpackend en die nog niet in Noordoost India zijn geweest? Landschappelijk en cultureel zeer interessant. Denk aan Assam, Manipur, Nagaland etc. Ook Sikkim en West Bengalen zijn erg mooi om te wandelen en van de uitzichten en cultuur te genieten (boedhistische kloosters). Vliegen naar Calcutta en ter plekke (gedeeltelijk) een jeep huren, dat is niet duur. Vrouw, vijftiger, heeft al in vele landen gereisd en is nu van plan dit gedeelte van India te bereizen. Omdat het daar niet zo toeristisch is, vind ik het prettiger om samen met iemand te reizen, dan kun je ook kosten samen delen en samen wandelen is veel gezelliger dan alleen!
Ik heb een georganiseerde reis naar dit gedeelte gezien, maar die is megaduur. Organisaties denken tegenwoordig als ze iets onbekends bieden, dan kan de toerist flink dokken. Niet van plan dat te doen.
Hopelijk zijn er nog meer avontuurlijke mensen die dit leuk lijkt en die van low budget reizen houden.
Ik hoor graag!
Groet,
Anneke