Noord West Spanje

Hallo,

Ik ben van plan eind oktober/begin november naar Spanje te gaan voor ongeveer 15/16 dagen.

Nu is mijn plan rond te trekken met mn rugzak en wel te zien waar en hoe ik uit kom, en ook weer terug kom natuurlijk!

Ik heb mijn oog op Noord/ NoordWest Spanje met misschien een stukje Portugal. Vanwege de natuur, een beetje cultuur en omdat, geloof ik, daar niet zo veel toeristen zullen rondlopen. Dat zowieso wel mee vallen in die periode, geloof ik.

Wie kan mij wat vertellen en/of tips geven over hostels en goed geprijsde hotels en de omgeving??
Ik ben ben een goede Spaans cursus bezig en verwacht wel een mondje Spaans te kunnen tegen die tijd, mocht dat schelen.

je kan al je vragen en verhalen op mijn site ook eens posten, wie weet kan iemand je daar helpen, nieuwe site over vakantieliefdes en vakantie algemeen www.vakantieliefdesforumwinter.be grt karolien:zon:

Langs de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela zijn heel veel plekken waar je goedkoop en goed kunt overnachten. Op Internet kun je vast makkelijk vinden hoe de verschillende routes lopen. Er zijn er nl nogal wat, o.a. de franse route, de zilvere route die uit het zuiden komt, etc. EL CAMINO DE SANTIAGO heet het op z’n spaans.

Hoi Frenksel,

Het is wel een erg groot gebied waar je tips voor vraagt. Kun je misschien wat specifieker zijn?

Groetjes
Bas

Kijk anders even op

Dat is ook zo natuurlijk.
Ik heb wat zitten zoeken en ik denk aan omgeving Santander.

Heb daar uit de omgeving wat mooie foto’s gezien.