rondreizen in Spanje

Hey hey
Ik ben nu bezig met een cursus spaans en wil graag een paar maanden naar Spanje. Zuid-Amerika trekt ook, maar ik vrees dat ik daarvoor het geld niet bij elkaar kan krijgen. Iemand nog tips voor een rondreis door Spanje? Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Groetjes Corien

Hoi Corien,

Ik heb dit een tijdje geleden gedaan (jaar of 4 terug) met een georganiseerde busreis. Je ziet echt superveel dingen in een relatief korte tijd (ik dacht 2 weken). We hebben zo´n beetje alle belangrijke dingen gezien ten oosten van Madrid.

Ik weet niet waar je precies naar op zoek bent, of je 2 weken veel te kort vindt, of wat dan ook.

Groetjes!

iig bedankt voor je reactie, maar ik ben van plan een maand of 2 te gaan. Ik hoorde gister van iemand die rond heft gereisd in Italie dat ze vaak sliep op campings die speciale backpackers tentjes hadden, weet iemand daar meer over? is dat ook veel in spanje? hoe vind ik zulke campings?

Heb even voor je gezocht op Google, kijk eens of er iets interessants tussen zit.

http://www.google.com/search?hl=nl&q=%22Backpackers+campsite%22+%2BSpain&lr=

Hallo Corien,

Op www.vakantieinspanje.startbewijs.nl staan ondermeer alle jeugdherbergen en andere “goedkopere” onderkomens.

Veel plezier met de voorbereidingen…

piet meijers