Niw..positieve Reacties?

Ik ga waarschijnlijk via deze organisatie voor Animatur werken op de Canarische Eilanden.
Op dit forum staan een aantal negatieve reacties…
Zijn er ook mensen met positieve :rolleyes: ???
Ik hoop op wat reacties!!

Animatur hmmm…?
waar heb je die negatieve reacties gelezen?
Spijtig jonge meid maar het is toch een beetje waar,animatur is zeker niet de beste firma daar in Spanje,verre van!
Ze zijn zelfs de grootste firma in verband met het recruteren van animators(ongeveer 400 elk jaar)maar toch hebben ze een wanordelijke organisatie,soms late betalingen,slecht betaald,en het eten tijdens de middag is niet denderend,veel te lange uren, je krijgt meestal een mooie appartement die je met 3 andere mensen moet delen :huh: .
ik denk dat je eerder een ander firma moet proberen zoals Iberostar(of een ander,er zijn er hééél wat in Spanje) zij spelen het toch wat eerlijker,en de salaris per maand kan zwaar verschillen!
maar ,tja als je het niet geloofd moet je het zelf maar eens proberen.

ik persoonlijk heb niet voor hen gewerkt ,maar ik werkte in een hotel ,waarbij ik natuurlijk automatisch in contact kwam met de animators ,en in dit geval waren ze van Animatur. :blink:

Hoihoi,

Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk in het buitenland om iets te leren van de taal en cultuur aldaar. Maar als het werk geld opleverd, is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Nou heb ik laatst ook een sollicitatiebrief naar het NIW gestuurd, in de veronderstelling dat het natuurlijk een bonifide organisatie is. Eergister ben ik teruggebeld en mag ik langs komen op het kantoor blablabla om iets leuks uit te zoeken. Ik voldoe namelijk aan alle eisen blablabla.
Nou ben ik op internet het bedrijf gaan screenen, en ik kom vrijwel niets ervan tegen. Ze staan wel ingeschreven in de Kamer van Koophandel (ze delen de ruimte met een jurist). En het tweede dat ik tegenkom is op deze site, waar alleen maar negatief wordt gesproken over deze organisatie…
En het leek me juist van dat fantastische werk!:frowning:
Kan iemand me helpen met óf positieve/reeële reacties, óf dingen waar ik op voor moet passen, óf een solide organisatie die wél deugd.
Groetjes,

Aldo