Ik heb de 24ste vrij gevraagd, dus zou moeten lukken
Oke voor zover ik nu weet,hebben de volgende het in hun agenda gezet voor 24 februari …
Antonie,Viva,Marion,Toos,Beps,Hans,Jac en ik zelf natuurlijk
Ik denk wel dat ik kan 24 februari, maar het aanvraagrooster van mijn werk is al weg, de roosterdame is ermee bezig. En als ik toch ingeroosterd ben, dan probeer ik wel te ruilen!
Leuk Leuk,
IK MOET en ZAL er nu bij zijn!..
geen gewerk…of ziek zijn!..
Nu heeft de roosteraar op mijn werk nooit zo een haast!
dus weet ik nog niet wat ik moet werken!
ik heb zelfs het rroster van januari nog niet!
maar als ik moet werken!.. kan ik wel ruilen!!
*en ikke kan altijd wel op zondag, dus ik denk wel dat ik er ben, zie het tegen die tijd wel! *
Hans, zou leuk zijn je weer een te zien! Reageer je nog ff op mijn mailtje??
hallo
wordt het nu echt de 24ste??
Want dan kan ik die datum niks plannen, anders heb ik dubbele afspraken
ik houd die datum vrij…weet niet wat de anderen doen?
MEIDEN VERTELLLLL
Ik heb vrij gevraagd, dussss als dat zo is, dan ben ik er hoor
Ik werk zowiezo nie op zondag.
Enige reden , die ik op dit moment kan bedenken is dat visum aanvraag heeeeel voorspoedig verloopt en dat ik dan in Izmir zit.
Staat hier ook al VET op de kalender!!!
oke dan, de 25e dus, dan heb ik een korte avonddienty, maar die ga ik gewoon weer proberen te ruilen, dus ga er maar vanuit dat ik erbij ben dan!
ik bedoelde natuurlijk avonddienst
En je bedoelt de 24ste feb toch>???
Ik wou even nu maar vast zeggen, dat het niet zeker is of ik ook kan komen. Heb nl ook nog een afspraak staan, die ik ook al menigmaal had uitgesteld. We zouden ooit een keer naar vakantievrienden van ons die al bijna een 3/4 jaar geleden een nieuw appartementje betrokken hebben en wij bij hen zouden komen kijken.
Ik kreeg vandaag weer een uitnodiging voor de 24 febr. dus, maar wil even op antwoord wachten, of mijn andere familie ook mee gaat. Zo ja, dan kom ik helaas niet op de meeting dit keer. ( Ben dan wel in de buurt, in Nieuwegein). Maargoed, een keertje zonder mij moet ook lukken en ben er vast een volgende keer wel weer bij.
Nog maar eens even checken …
Wie komt er allemaal naar de meeting op 24 februari?
**
Marion
Nancy
Nog maar eens even checken …
Marion
Nancy
(Beps)
Helaas meiden, ik deze keer dus niet. Zoals ik al eerder aangaf, had ik ook nog eventuele andere afspraken staan en die gaat door. Ik en mien manneneke gaan die dag samen met nicht en man op housewarmingparty bij onze vakantievrienden in Nieuwegein.
Zal er vast een volgende keer weer proberen bij te zijn. :biggrin: :dag:
Marion
Nancy
(Beps)
Jac
helaas ik kan niet
Ik weet het nog niet zeker. Moeten eigenlijk voetballen, maar we hebben maar krappe bezetting dus als het niet door gaat wil ik wel mee.