Nieuwjaars Meeting!

Huh? De nieuwe start van het voetballen is toch pas weer maart?? In februari zijn alleen inhaalwedstrijden en die gaan toch meestal niet door i.v.m. weer.
Ja als je van carnaval houd… ik dus niet

Leuk idee, meeting is altijd gezellig. Prik idd maar een datum en dan kijk ik wel of ik kan komen. In elk geval de laatste 2 weekenden van januari niet!

denk dat het misschien handiger is om het gewoon weer in mrt/ april te doen…
wel zonder mij dan, maar jan/ feb is gewoon zoooo lastig…
hoor het wel…

Heb even een datum geprikt,wat denken jullie van 24 februari???Laat maar weten.

Heb de datum in de agenda gezet.

heb hem ook in mijn agenda gezet, nog effies op het werk kijken en dan weten jullie het.

Groetjes

zet hem in de agenda…

Ik zal even geduld moeten hebben voor ik wat weet. Ze zijn bij ons niet zo snel met roosteren

Toos…pas me aan jouw aan;hoor het wel;sta er dan met die roos…valt in het niet van wat je van Hub hebt gekregen,maar toch…

Rozen zijn altijd leuk, kan ook niet verwachten dat je met 26 rozen aankomt:D

Ik doe ook weer mijn best om aanwezig te zijn. Jullie horen het nog wel. Januari kan ik ook niet, maar Februari denk ik wel.

24 februari kan ik helaas niet heb dan een wedstrijd

Haha,Toos…leuk;sta ik voor dat stadion met een vaas vol…haha

@bloem;maart/april?kunnen we niet meer van een nieuwjaars-receptie spreken;maar van een voorjaars-receptie…die plakken we er dan erachteraan…

@Hans: Je mag wel met een vaas vol rozen komen hoor, eentje is ook zo zielig:slywink:

ikke kan de 24e niet…

@Bloem,

en als we de meeting dan in Heerenveen houden :smiley:

dan kan t wel, maar pas na 5-en…

Pfff het is voor zovelen al moeilijk om naar Utrecht te komen, geloven jullie zelf dat het nu heereveen zou kunnen worden :wacko:

nee…
maar het hoeft niet voor mij hoor
maar ben na 2 mrt weg…

Geen verjaardagen meer de 24e dus staat op de agenda!!