haj,
wij hebben net een ticket geboekt om nieuwjaar in parijs te vieren, eens wat anders dan in nederland, dachten wij.
heeft er iemand tips, verblijf, vuurwerk etc… waar we wat mee kunnen?
misschien gaan er nog meer mensen. waar verblijven jullie? en wat zijn jullie plannen voor de avond/nacht?
ik hoor het graag!!!
groetjes lotte
Hee Lotte,
Ik ga waarschijnlijk ook nieuwjaar vieren in Parijs, samen met een vriendin. Ik heb helaas geen tips voor je, maar wil zelf ook graag tips hebben :). We hebben nog niks geboekt, maar dat gaat heel snel gebeuren. Gaan jullie met de trein naar Parijs? Wij willen graag in een jeugdherberg of zoiets verblijven, omdat dat niet zo duur is. Hoe oud zijn jullie?
Groetjes Anouk
Hoi Anouk!
Ik zal even reageren voor Lotte, ik ga namelijk ook met haar mee naar Parijs!:FRANCE:
Wij gaan inderdaad met de trein naar Parijs, met de Thalys geloof ik. We hebben een hotel geboekt, de naam weet ik even niet meer, voor 25 euro pp per nacht. Je kan eens kijken op www.hosteleurope.com voor goedkope hotels/hostels.
We gaan met drie meiden van 20, 21 en 22!!
Veel plezier in la France!
Groetjes Suzanne
Ik en mijn vriendin zijn ook van plan om naar Parijs te gaan. Weer eens wat anders. Hoop dat je daar ook met nieuw jaar goed kan feesten. Zijn er iets van grote parties of echt coole clubs waar je moet zijn?
Hallo, ik wil ook met een aantal vriende nieuwjaar in parijs vieren. Maar de vraag is kun je mss de naam van die hotel doorgeven, want voor 25 euries is wel goedkoop ej
Ik zou het :dope: vinden als jij die naam voor mij kun opzoeken.
Alvast bedankt, issy :chin: