Wij zijn waarschijnlijk met nieuwjaar en kerst in thailand…
Zijn er tips om naar andere landen te vliegen, of kunnen we dit ook goed vieren hier in thailand??
Thais nieuwjaar, ookwel ‘Songkran’ genoemd word gevierd op 13 April uit mijn hoofd. Ik weet niet hoe het zit voor de omliggende landen… Wellicht valt hier informatie van te vinden op internet!
Misschien is deze topic iets voor je, http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=39366
Veel plezier met de voorbereidingen.
Hallo,
Ik weet dat op Koh Tao kerst en oud en nieuw zeker gevierd worden dit altijd met grootse strandfeesten en op het strand in sairee altijd veel vuurwerk. Het word dan een bounty achtige oud en nieuw. Verder koh phangan geeft ook veel feesten. Dus er word zeker te weten in Thailand wat aan gedaan voor de toeristen.
gr van Moira
Kun je prima vieren in Thailand, overal vrolijk met veel vuurwerk.
Hallo,
Wij wilden dit ook eens doen maar door werkzaamheden is dat niet gelukt. Wat ons wel opviel is dat in hotels er soms belachelijke toeslagen voor het avondeten worden gevraagd.
Ton:frown:
Klopt helaas, de meeste middenklasse en luxere hotels rekenen erg hoge verplichte toeslagen voor kerst- en nieuwjaarsdiners. Ook als je dus niet van plan bent om in je hotel te gaan eten, zal je deze toeslagen moeten betalen…beetje jammer, maar je ontkomt er niet aan…