nieuwetijdsgypsy

Ik leef t leven andersom, Met de wijsheid die ik nu heb als actieve,ondernemende,onafhankelijke,en nieuwsgierige vrouw kom ik op de meest mooie plekken.Leeftijd is maar een getal is mn ervaring…Ik geef er de voorkeur aan om alleen te reizen,onderweg heb ik de prachtigste ontmoetingen.Ik werk veel tijdens mijn baan in Nederland en spaar geld en tijd om langere periodes door Frankrijk te zwerven.Marokko vind ik prachtig. Ook reed ik 2 jaar geleden 4maanden dwars door Australie. In 2018 ga ik voor 6 maanden terug down under…Het soloreizen bevalt me uitstekend. Ik heb bij verschillende locals n bedje klaar staan, het brengt me op mooie plekken.Volgend jaar ga ik een woestijnreis maken met bedoinen, 11 dagen door de Sinai woestijn,met kamelen en honden. Ik laat me inspireren door de natuur en zoek soms bewust de stilte op. Afgewisseld door drukkere plekken…Ik mijd zo veel mogelijk toeristische plaatsen, geef de voorkeur aan authentieke ervaringen,locals en het sluiten van nieuwe vriendschappen met gelijkgezinden. Reis basic, slaap achterin mn stationwagon(heb een vast matras geinstalleerd) waar mogelijk, het gypsybestaan tijdens mn reizen geeft me een groot gevoel van vrijheid en verbondenheid met de natuur. Het is een prachtige tegenhang van de drukke maatschappij in Nederland. Landen als Marokko en de outback van Australie beseffen mij elke keer weer hoe weinig ik echt nodig heb, ik voel me t beste wanneer ik met n minimum onderweg ben.

Hoi, welkom op Wereldwijzer! Wat een leuke uitgebreide voorstelling. Ik denk dat je met zoveel ervaring een aanwinst kan zijn voor bijvoorbeeld ons Australie forum.