Nieuweling :-)

Hallo iedereen!

Mijn naam is Kirsten, ik ben 23 jaar en nog een student. Ik wil in mei 2014 graag mijn eerste solo reis maken. Het enige probleem is echter dat ik niet echt weet waarheen (je hebt nl. zoveel keuzes!)

De duur zal ongeveer een 5 tot 7 weken zijn… Ik zou graag naar een plek trekken waar veel solo reizigers vertoeven, maar ook een plek waar je je als alleenreizende vrouw ook “veilig” voelt…

Iemand suggesties? :slight_smile:

Alvast bedankt!

Hoi Kirsten,welkom op wereldwijzer!
Nou heel Azie kun je als vrouw alleen makkelijk bereizen. Het is een veilig land, waar je veel soloreizigers tegenkomt. Het is dan makkelijk, om een tijdelijk reismaatje te vinden. Als je weer op elkaar uitgekeken bent, scheid je gewoon de wegen weer, en ga je weer solo verder, totdat je weer een ander maatje tegenkomt, waar je het wel even mee uit denkt te houden.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op de verschillende Aziatische landenforums hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Kirsten!
groet,georgessiam

Bedankt voor je reactie!

Zijn er specifieke plaatsen die je aanbeveelt?!

Nou Thailand kan ik je van harte aanbevelen,Kisje! goedkope bestemming,vriendelijke mensen,prachtige natuur,mooi stranden en het belangrijkste lekker eten.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Mijn specialiteit over Thailand,is het noorden alsook het oosten (Isaan) en Bangkok.