Nieuwe stap

Hallo mijn naam is John. Ik woon in Brabant. Het is voor mij 25 jaar geleden dat ik ergens anders geweest ben dan Nederland.

Zodra ik weer werk heb langer dan een paar weken wil ik weer gaan reizen. Ik heb nog niet zoveel van de wereld gezien Duitsland een paar keer en Parijs dit was een mooie stad om te zien. Amerika ben ik de laatste keer geweest een mooie ervaring leuk om nog een keer te zien. Dit is 25 jaar geleden en reizen is zo leuk daarom wil ik het weer gaan doen.

Nu ben ik van plan zodra het financieel kan een stedentrip te gaan doen naar New York. Daar zoek ik tips en reisverhalen voor om me vast voor te bereiden.

Groetjes John

Hoi John,welkom op wereldwijzer!
Nou New York heeft op bijna iedereen een enorme aantrekkingskracht,bij het landen op één van de luchthavens van New York heeft u de eerste bezienswaardigheid al te pakken : de imponerende skyline van Manhattan met als markant punt de spitse top van Empire State Building. Natuurlijk is er veel meer… …New York heeft bijvoorbeeld talloze musea, waarvan het Musuem of Modern Art één van de beroemdste is.
Zo John,als je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Amerika Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,John!
groet,georgessiam.