Even Voorstellen....

Hallo

Ik ben Jonas en ik ben 14 jaar en woon in België, ik hou van fotografie en fietsen. Ik ben gefascineerd door één bepaalde stad: New York, ik wil hier graag zo snel mogelijk naar toe en later mss wonen en werken. :dag:

Je denkt nu waarom hou ik zo veel van New York, ik zal het even kort uitleggen. Van kleins af aan was ik gefascineerd door hoge gebouwen en dan vooral ‘The Empire State Building’, ik vind wolkenkrabbers zo mooi omdat ze super hoog zijn en in New York heb je er super veel ook de cultuur in New York spreekt me aan. De verschillende nationaliteiten… Central Park vind ik zo mooi, het is een park in het midden van Manhattan waar het erg druk is, Central Park is een plaats waar je rustig kan relaxen en even wegdromen uit de drukte van de stad. Natuurlijk vind ik de skyline en de duizende lichtjes super in New York…

Zo, ik heb me nu even kort voorgesteld :nod:

Hoi Jonas,welkom op wereldwijzer!
Nou geen stad die meer tot de verbeelding spreekt dan de grootste metropool van de Verenigde Staten.
Het vrijheidsbeeld, het Empire State Building,(een reis naar New York is niet compleet zonder een bezoekje aan de top van dit iconische gebouw, waar het uitzicht op Manhattan ongeëvenaard is)
In iedergeval kun je nooit te jong zijn om de wereld te ontdekken,Jonas!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst!
groet,georgessiam.

1 like