Nieuwe ronde :)

Dag allemaal,

ben hier inmiddels alweer geruime tijd lid, maar door het stellen van een vraag over de verwijdertopics heb ik per ongeluk mijn oude account (eveneens Melanthe) verwijderd. Heb mezelf weer opnieuw aangemeld, dus laat ik me nu dan ook maar voorstellen :slight_smile:

Melanthe dus, 28, na het afstuderen meteen gaan werken, en eigenlijk pas sinds een jaar of 2 geconcludeerd dat vakantiedagen er zijn om op te nemen. Sindsdien doe ik dat dan ook fanatiek!

Geliefde bestemmingen zijn voor mij oa. Engeland en Israël. Op mijn wensenlijstje staan veel Europese bestemmingen, maar ook Japan, de Trans-Mongolië Express, Oezbekistan/Kirgizië, Nieuw-Zeeland. Voor komend jaar staan in ieder geval Noorwegen en Japan op het programma. Ik ben nu aan het denken en rekenen of ik ipv volgend najaar nog weg te gaan niet mijn dagen en geld zal sparen om in 2012 wat langer achter elkaar weg te kunnen.

Ik reis eigenlijk het liefst alleen, al doe ik stedentripjes graag samen met vrienden. Voor de Trans-Mongolië Express zou ik het liefst een reisgenoot hebben (zie hier)

Op dit forum hang ik graag rond om inspiratie en tips op te doen, zelf tips te geven en verhalen te lezen. Ik lees graag reisverhalen/blogs, ook over bestemmingen waar ik zelf niet heen zou willen.

Tot zover!

:slight_smile:
M

PS toen ik nog niet doorhad dat ik mijn oude account had laten verwijderen, heb ik om de helpdesk te benaderen een account onder de naam Melanthe2 aangemaakt. Dit is nu dus een spookaccount; heb gevraagd of deze spookmelanthe weggegooid kan worden.

Hallo Melanthe, wederom welkom op Wereldwijzer.nl!

Zo te zien weet je je weg wel te vinden op de site. Ik heb gelijk je andere account verwijderd.

Veel plezier met het lezen van reisverhalen, met tips geven en met je eigen reizen.

Groetjes, Leontien

Hi Leontien, dankjewel!