Er is een nieuwe informatie site gelanceerd over Noord Korea met
reisinformatie, tips, advies en de mogelijkheid om online zelf je rondreis naar Noord Korea samen te stellen.
Zie NoordKorea2GO - rondreizen Noord Korea
Groeten Karin
Er is een nieuwe informatie site gelanceerd over Noord Korea met
reisinformatie, tips, advies en de mogelijkheid om online zelf je rondreis naar Noord Korea samen te stellen.
Zie NoordKorea2GO - rondreizen Noord Korea
Groeten Karin
Ik werd daar op een ander forum laatst inderdaad al op gewezen, en ik moet zeggen, het ziet er heel aardig uit. Uiteraard zijn ook zij (net als elke andere reisorganisatie) totaal afhankelijk van de KITC en verwacht ik dat Koryo Tours met z’n jarenlange ervaring en contacten soms net iets meer voor elkaar zal kunnen krijgen. Maar daar staat tegenover dat die 3 speciale reizen in april met vlucht vanaf Berlijn echt vlijmscherp geprijsd zijn, en een mooi gevarieerd programma bieden. Dus voor wie altijd al een keer dit absurde land zou willen bezoeken, dit is het moment…
De 100e verjaardag van president Kim Il-Sung gaat sowieso een enorm spektakel worden (de 98e werd al uitbundig gevierd) en tevens een mooie gelegenheid in contact te komen met de lokale bevolking, nu m’n plannen voor de zomer een jaar de ijskast in zijn gegaan (financiële of relationele tegenslagen van m’n medereizigers) zit ik er toch heel sterk aan te denken rond 15 april ook weer een paar dagen die kant op te gaan…