Nieuwe lijn Bangkok Airways

Na meer dan 4 jaar beloven gaat Bangkok Airways vanaf 3 December vliegen tussen Samui en Trat (Koh Chang) en dit 4 maal per week.

Klinkt leuk, en mooi voor de bedrijven op Koh Chang, maar op termijn jammer voor het eiland.

zal ook wel een lieve duit gaan kosten aangezien zij de enige zullen zijn met deze vlucht

Is meestal zo met BA…vluchten vanuit Bangkok naar Samui en Trat zijn ook niet bepaald goedkoop.
De prijs zo rond de 4500 THB liggen enkele reis.

zeker met vluchten vanaf of naar samui omdat dat vliegveld eigendom is van BA en ze dus een monopolie hebben

hetzelfde geldt voor Trat

dat wist ik niet, siem raep schijnen ze ook opgeknapt te hebben voor cambodja in ruil voor het monopolie uiteraard

Zie hier in het systeem dat een enkele reis Samui - Trat op zo’n 115 euro komt inclusief tax. Zal via website van Bangkok Airways ongetwijfeld goedkoper zijn…

ja maar niet veel goedkoper denk ik.

Wist je dat je gewoon van KL naar Koh Samui 1000 bath per persoon betaald als fee voor het vliegveld. De vlucht zelf is dus supergoedkoop maar je betaald dus even 50 euro voor 2 personen om er alleen al te mogen landen. Is trouwens wel leuk geld verdienen misschien moet ik ook maar mijn eigen vliegveld gaan bouwen lol.

is een idee ga zet je een tafeltje neer bij de landingsbaan en iedereen die uit of instapt moet ff dokkenlol2lol2

ja wie weet helpt he echt ongelofelijk ik heb ook gehoord dat er aan zitten te denken om nog een vliegveld te gaan bouwen.

En zet er direct een cola-machine naast. Heb je van de eerste keer een VIP-lounge bar…lol2lol2lol2

Grts,

Jelle

als je bedoelt op samui dat was als een dwangmiddel vd thaise regering zodat BA ook andere maatschappijen zou toelaten.

slim als ze zijn hebben ze toen Thai airways(vd thaise staat) toegelaten, wel met hoge landngsrechten zodat ze nooit goedkoper kunnen zijn dan BA

vergeet de bananen niet