Nieuwe Actie

(origineel bericht op be-more.nl)

Nieuwe Actie

Hallo lieve lezers,

Het is al een tijdje geleden dat jullie nog eens iets van mij gehoord hebben, in de tussentijd heb ik echter niet stil gezeten en gaat weer een volgende actie van start. Schrik niet, het was heus niet de laatste keer dat we wafels hebben gebakken. Deze keer wordt het echter een Sinterklaasactie voor de kids.

Heb je jonge kinderen of ken je misschien iemand die nog graag een cadeautje van Sinterklaas zou krijgen, vertel hem dan dat hij tot en met komende zaterdag (3 december) zijn schoentje op kan komen zetten bij de Plus in Waubach. Maandag (5 december) kan hij zijn schoentje dan op komen halen gevuld met lekkers en een kleine verrassing. Het zou leuk zijn wanneer de opkomst zo groot mogelijk zou zijn, want voor elk gezet schoentje wordt een euro gesponsord aan Malawi. Het totale bedrag zal daar dan uitgegeven worden aan schoolspulleltjes die heel hard nodig zijn.

Nu maar hopen dat het een mooie opbrengst wordt, en vergeet niet, ik heb jou hulp heel hard nodig. Tenslotte zal ik, zoals jullie ondertussen waarschijnlijk al gewend zijn, zo snel mogelijk laten weten hoe het allemaal gegaan is.

(origineel bericht op be-more.nl)