(origineel bericht op be-more.nl)
Zenuwachtig!!!
Woow!! Nu komt het allemaal wel dichtbij zeg! Ik denk steeds, o het duurt nog zo lang, maar over 2 maandjes ga ik al naar Malawi!
Ik ben nu ook wat dingetjes aan het organiseren om geld in te zamelen, daardoor wordt het allemaal nog wat ‘echter’.
Volgende week zondag (17 juni) ga ik samen met m’n zus bijvoorbeeld cakejes en koekjes verkopen op het buurtfeest in mijn wijk en binnenkort gaat de fooi van één dag op mijn werk naar Hope for Life. Ik hoop dat alles goed gaat!
Ik hoef niet per se bergen geld in te zamelen, maar ik vind het wel belangrijk om de mensen in mijn omgeving te laten weten wat ik ga doen en hun interesse te wekken om zelf ook mee te helpen. Ik ben benieuwd naar de reacties!
Ik ben ook begonnen om allerlei lijstjes te maken met dingen die ik nog moet kopen of die ik zeker niet mag vergeten. Das nog best wel lastig eigenlijk. Ik zou het liefst alvast beginnen met inpakken om er maar zeker van te zijn dat ik alles bij me heb! Maar ja, dat is natuurlijk ook weer niet handig…
Ik heb pas kennisgemaakt met de andere meiden die in dezelfde periode ook naar Hope for Life gaan en dat was heel gezellig! Gelukkig maar, want ik maakte me al zorgen dat het niet zou klikken tussen ons. Als het goed is gaan we nog een keer samen afspreken om elkaar nog wat beter te leren kennen.
Nou, over een paar weken meer nieuws! Ook over mijn acties, haha!
Groetjes!!