Nieuw Zeeland eind 2018 (30+)

Hoi!

Ik ben net 38 geworden(V). Mijn voornemen is om tegen het eind van 2018 ( Ik heb nov of dec in gedachten) een paar weken ( 3-4) door Nieuw Zeeland te reizen. Ik heb gekeken naar georganiseerde reizen, maar zou toch liever iets meer vrijheid behouden. Ik hou van wel een beetje gezelligheid en het lijkt mij daarom leuk om op te trekken met 1 of meer gelijkgestemden van rond mijn leeftijd. Mijn interesses zijn erg breed; ik kan genieten van natuur en rust, maar hou ook van actie en avontuur en een feestje op zijn tijd.

Mocht je hetzelfde idee hebben, dan hoor ik graag van je!

Hi jen,

De periode november vind ik erg leuk, maar zelf wil ik meer naar Azië gaan.

Gr Vera

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums

Hoi Jen,

Ik wil graag na de kerst/ januari naar Nieuw Zeeland. ( Ivm werk in de zorg, Jan ik niet alle feestdagen weg) Ik ben 34, sociaal, relaxed en avontuurlijk. Graag hoor ik of je rond die tijd ook zou kunnen en dan kunnen we misschien een keer afspreken om te kijken of het klikt.

Groet Nicole

Hoi Nicole, leuk dat je reageert! Mijn plannen zijn zeker nog niet helemaal vastomlijnd. Ook niet wat betreft de periode. Heb jij specifieke wensen voor de reis ( manier van reizen/ plekken)? Ik ben benieuwd. Het lijkt mij leuk om kennis te maken en ideeën uit te wisselen. Misschien via pm even verder kijken?

Hoor graag van je!

Hoi Jen,

Ik ben Nicole1983 en mijn wachtwoord kwijt, ik kreeg hem niet vernieuwd, dus bij deze even via mijn nieuwe account.
Ik heb je een pb gestuurd.

Groet Nicole

Hoi Jen, ik ben wel nieuwsgierig! Groetjes Judith (v, 37)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums